Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
Er der nogle af jer der måske kan hjælpe mig med at fortælle hvornår jeg vil have testdag? Jeg havde sidst min mens den 27-29 dec.
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
chas12 skriver: Hej derude Er der nogle af jer der måske kan hjælpe mig med at fortælle hvornår jeg vil have testdag? Jeg havde sidst min mens den 27-29 dec. Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe
det kommer an på hvor lang din cyklus er... er den 28 dage ??
Hmm efter jeg har smidt p-pillerne havde jeg mens den 26-29/11 og igen den 27-29/12. Er lige startet så ved faktisk ikke med min cyklus?
Hvis den er på 28 dage din cyklus, så har du testdag den 23 januar, men ellers så vent et par dage ekstra til omkring den 25 januar, så burde du ramme nogenlunde rigtigt
Malli skriver: Hvis den er på 28 dage din cyklus, så har du testdag den 23 januar, men ellers så vent et par dage ekstra til omkring den 25 januar, så burde du ramme nogenlunde rigtigt
Hmm nu har jeg prøvet at regne mig frem til at min cyklus er på 31 dage, vil det så sige ca den 26 januar? Undskyld jeg måske spørge så dumt hehe
chas12 skriver: Hmm nu har jeg prøvet at regne mig frem til at min cyklus er på 31 dage, vil det så sige ca den 26 januar? Undskyld jeg måske spørge så dumt hehe
Lige præcis. du regner altid fra sidste menstruations FØRSTE dag! Så du har testdag den 26 januar
Malli skriver: Lige præcis. du regner altid fra sidste menstruations FØRSTE dag! Så du har testdag den 26 januar
Hehe det jo lige med at finde ud af det!Men mange tak for hjælpen så må vi se om der er gevinst. Vi har nu kun prøvet et par mdr men ville da ikke være dumt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128