hmm hvornår skal jeg ha mens? Er mega lost!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejj .. Min sidste cyklus var på 27 dage ( 14 dag var æl test positiv!) .. Denne mdr kom æl på 13 dagen.. ( 25 dec.) sån burde jeg vel få mens ( IKKE) på 26 dagen? = igår?

Knus M .. Og god dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Anonym trådstarter

slet ikke nogle med et bud på om jeg er gået en dag over ? eller hvornår jeg ellesr skal ha det ?  

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

8. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hejj .. Min sidste cyklus var på 27 dage ( 14 dag var æl test positiv!) .. Denne mdr kom æl på 13 dagen.. ( 25 dec.) sån burde jeg vel få mens ( IKKE) på 26 dagen? = igår?

Knus M .. Og god dag 

nej du har ikke altid æl på samme tidspunkt hver gang.. his din cyklus normalt er på 27 dage.. skulle du få den efter 27 dage... at din ægløsning kommer 1 dag før, er ikke ensbetydende med du får mens, dagen før. 

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nej du har ikke altid æl på samme tidspunkt hver gang.. his din cyklus normalt er på 27 dage.. skulle du få den efter 27 dage... at din ægløsning kommer 1 dag før, er ikke ensbetydende med du får mens, dagen før. 

nej det ved jeg .. Men bruger altid æl test så jeg ved hvornår mens kommer .. og fra den er positiv så går der 14 dage ved jeg.. så af den grund vil jeg mene at jeg skulle ha haft mens igår .. 

Anmeld

8. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

nej det ved jeg .. Men bruger altid æl test så jeg ved hvornår mens kommer .. og fra den er positiv så går der 14 dage ved jeg.. så af den grund vil jeg mene at jeg skulle ha haft mens igår .. 

er den kommet idag så ?

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

er den kommet idag så ?

Nix .. Men efter min beregnig skulle den være der igår og normalt kommer den inden middag ALTIIID   Og lige nu har jeg ikke nogle symp. på at den ville komme.. Har igår og idag haft utrolig meget kvalme :/ .. Håber jeg er gravid .. 

Anmeld

8. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nix .. Men efter min beregnig skulle den være der igår og normalt kommer den inden middag ALTIIID   Og lige nu har jeg ikke nogle symp. på at den ville komme.. Har igår og idag haft utrolig meget kvalme :/ .. Håber jeg er gravid .. 

Så test  

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Så test  

tog en kl 15 men den var desværre negativ.. havde ikke nogle før.. og var godt nok også træt af at det ikke blev morgen urin.. Men tager en imorgen Og vi håber på 2 streger! <3

Anmeld

8. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

tog en kl 15 men den var desværre negativ.. havde ikke nogle før.. og var godt nok også træt af at det ikke blev morgen urin.. Men tager en imorgen Og vi håber på 2 streger! <3

held og lykke med det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.