X-factor part #3847529

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem ryger ud af X´en iaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.275 visninger
223 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Tynen

Hvor mange er så klar på den berømte date iaften?

De afholder (Desværre) ABBA tema i aften, og hvis Lucas eller Stoner-Sissel ikke ryger ud, får jeg nok et mindre anfald

Hvem tror I der ryger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Marco2

Ja, jeg er jo stadig gal over at Seest røg ud.

Håder Lucas, Sissel eller de der glimmerboyz ryger i aften...

Men jeg skal ud til svigermor og spise med Myssen i aften, så jeg kan ikke date Jer i aften.

AG

Anmeld

6. marts 2009

Mie A

Jeg gider ikke at se X-factor mere... synes ikke rigtigt at det har fanget mig denne gang. Fulgte vildt meget med i det sidste gang, hvor jeg var stor fan af Laura. Denne gang mangler der en som giver mig gåsehud når han/hun synger. Det fleste af dem er da okay.. men så helle ikke mere.
Kan ikke holde Lukas ud... han prøver BEVIDST at være mærkelig.. det virker bare ikke naturligt nok!
Skal jeg være helt ærlig, så håber jeg at Asian Sensation vinder hele lortet - så ville der da være noget at snakke om i de små stuer rundt omkring i DK

Anmeld

6. marts 2009

Lise

Ud med AS!!! De kan jo IKKE synge!!!

Jeg elsker jo Sidsel og Lucas, så håber da de bliver Og ABC og Mohammed

Linda hun keeeeeeder mig bare Det kan sgu godt være at hun synger godt - det rører mig bare overhovedet ikke!

Anmeld

6. marts 2009

Kaufie

Forhåbentlig de små underlige asiater uden tone i livet :-)

Kan ikke være med i aften - skal nemlig ud og fejre bryllupsdag - William bliver hentet af mine forældre i dp, og så kommer de med ham igen imorgen eftermiddag, hvor vi skal holde fødselsdag.
Så manden og jeg har masser af tid til at gøre rent og sår'n....

Anmeld

6. marts 2009

LouiseViola

Jeg er klar på x-factor-date i aften!
Jeg tror at Asian Sensation ryger idag, men hvis jeg helt selv kunne vælge, så røg Linda, der er et eller andet ved hende jeg ikke kan lide.. Ved ikke hvad det er, for hun synger jo godt, men hun er bare "over the top"

Anmeld

6. marts 2009

ivfmarie

Jeg er stadig pissed over Seests exit.. meeen jeg sidder her nu trofast alligevel.

Asierne MÅ simpelthen ud i dag!! Men hvem ve', måske laver de en genopførsel af Waterloo der tager kegler?
Linda er liige en ABBA-pige, så hun kommer til at gøre det godt i aften (selvom hun ikke får mit pis i kog)
Selvfølgelig kører Mohammed med klatten, og ABC skal også nok gøre det godt i ABBA-land... Sååee.. hvis ikke Asierne ryger, tjaa så er Sissel og Lukas i farezonen (lidt i mod min vilje, i hvertfald Sidsel.. hun falder i min smag)

Vi ses kl 20.00!

Anmeld

6. marts 2009

Tynen

SÅ er manden ved at putte ungen og jeg sidder klar med en kæmpe skål jordbær og en harsk pakke 85% kakao chokolade!!
Life is gooooood!!

Så mangler vi bare at X-en begynder før jeg får spist det hele...

Anmeld

6. marts 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

SÅ er manden ved at putte ungen og jeg sidder klar med en kæmpe skål jordbær og en harsk pakke 85% kakao chokolade!!
Life is gooooood!!

Så mangler vi bare at X-en begynder før jeg får spist det hele...

Ahhh dét lyder sgu godt!! Jeg sad ellers lige og syns at min anretning med grøn the og gulerodsstave så mega-lækker ud... men nu kommer jeg lidt i tvivl...

Anmeld

6. marts 2009

Tynen

Okay, holder du helse-tema??!

Jeg har lige læst at ekstra mørk chokolade ikke feder, så den skal da have gas!

SÅ for satan.. Nu begynder det....!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.