Liste til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Samme her, troede lige der var noget vigtig noget der var gået min næse forbi.... Gisp. Hehe

Hi hi!  Klasse, Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Hi hi!  Klasse, Louise

er glad for jeg for en gang skyld gik ind og læste tråden

Anmeld

9. januar 2012

2babygirls

Baagøe skriver:

Jeg har brugt Voksi fra dag 1 Men det er jo dejligt, der er mulighed for begge dele, hvis man synes, man vil have en lift.

Er lidt gammeldags med min barnevogn og dens udseende og funktioner. Madeleine er heller ikke voldsom fan af at blive snøret fast, for hun ligger altid lidt til den ene side.

Anmeld

9. januar 2012

olander87

Tina&Martin skriver:

Der er også en genial liste i den bog man får udleveret af lægen. Den brugte jeg meget.

Den er jeg også gået efter...

Anmeld

9. januar 2012

Masig

Baagøe skriver:

Ja, jeg har egentlig bare løbende skrevet op, når jeg købte, men jeg er glad for at spare andre for tiden og på den måde kunne hjælpe

Godt inititativ

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

er glad for jeg for en gang skyld gik ind og læste tråden

Griner... Du er sød

Anmeld

9. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Griner... Du er sød

Smiler, det du ogs

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

Masig skriver:

Godt inititativ

Tak Dejligt hvis I kan bruge det

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

Tina&Martin skriver:

Er lidt gammeldags med min barnevogn og dens udseende og funktioner. Madeleine er heller ikke voldsom fan af at blive snøret fast, for hun ligger altid lidt til den ene side.

Jeg har en original Voksipose med blot tre klikspænder, så hun er ikke snørret fast som sådan ligesom i mange andre Laura ligger også mest på siden nu hvor hun er blevet 2½ år, men hun er stadig glad for Voksi'en

Anmeld

9. januar 2012

Mor til matilde og gustav

Baagøe skriver:

Jeg har en original Voksipose med blot tre klikspænder, så hun er ikke snørret fast som sådan ligesom i mange andre Laura ligger også mest på siden nu hvor hun er blevet 2½ år, men hun er stadig glad for Voksi'en

kan hun stadig være i voksi posen og hvorfor skal du ikke ha flere;-) det kunne da være så hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.