Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Nej, altså listen er ment som en startliste Laura gik direkte i en str. 56, så derfor er det svært at gisne om, hvor meget tøj man har brug for, men det er i hvert fald en god start
Nej, altså listen er ment som en startliste Laura gik direkte i en str. 56, så derfor er det svært at gisne om, hvor meget tøj man har brug for, men det er i hvert fald en god start
Aaah.. okay..
Jamen så er jeg da sikker på at jeg er dækket ind..
Baagøe skriver: Ja, haps du bare Dejligt du kunne bruge det
Ja, haps du bare Dejligt du kunne bruge det
Lige pt har jeg ingen ide om hvad man skal bruge så er rart med lidt inspiration... Og det tager jo noget tid alligevel at få samlet en hel liste over alt det man vil/skal have, så kan jo ligeså godt gå igang
Super god idé med sådan en tråd!
Emily-2012 skriver: Aaah.. okay.. Jamen så er jeg da sikker på at jeg er dækket ind..
Hi hi - det var rart. Ofte får man jo en masse tøj forærende efter fødslen, så jeg synes blot, jeg købte det mest nødvendige
Masig skriver: Lige pt har jeg ingen ide om hvad man skal bruge så er rart med lidt inspiration... Og det tager jo noget tid alligevel at få samlet en hel liste over alt det man vil/skal have, så kan jo ligeså godt gå igang
Ja, jeg har egentlig bare løbende skrevet op, når jeg købte, men jeg er glad for at spare andre for tiden og på den måde kunne hjælpe
Tina&Martin skriver: Der er også en genial liste i den bog man får udleveret af lægen. Den brugte jeg meget.
Der er også en genial liste i den bog man får udleveret af lægen. Den brugte jeg meget.
Jeg skrev nu bare ned, når jeg løbende købte noget F.eks. valgte jeg ikke at have lift, da den i min optik er dybt unødvendig og spild af penge
Baagøe skriver: Hej piger. På talrige opfordringer får I så lige en liste med ting til baby Her er hvad jeg købte ind til Lauras ankomst BarnevognVoksipose Bæreplade til voksipose Regnslag Insektnet Madras til barnevogn Pusletaske Barnevognssele Seng/Vugge Madras til vugge Babydundyne (2 stk.) Sengerand Sengehimmel Lagner 4 stk. Vådlagen Babysengesæt (2 stk.) DiversePuslekommode Puslehynde Hoved og hale fad Blespand Babybadekar BadestolAutostol (Recaro Young Profi Plus) Aktivitetstæppe Babypleje: Termometer Zink salve Babycreme Babyolie Næsesuger Neglesaks Sutter Sikkerhedsvatpinde Stofbleer Bleer Skumklude og/eller vådservietter Ammeindlæg Babytøj Bodystockings/undertøj Fleecesæt Veloursæt Bluser 4 stk. Bukser 4 stk. Sparkedragt 1 stk. Natdragt 2 stk. Flyverdragt Hagesmæk
Hej piger.
På talrige opfordringer får I så lige en liste med ting til baby
Her er hvad jeg købte ind til Lauras ankomst
BarnevognVoksipose Bæreplade til voksipose Regnslag Insektnet Madras til barnevogn Pusletaske Barnevognssele
Seng/Vugge Madras til vugge Babydundyne (2 stk.) Sengerand Sengehimmel Lagner 4 stk. Vådlagen Babysengesæt (2 stk.)
DiversePuslekommode Puslehynde Hoved og hale fad Blespand Babybadekar BadestolAutostol (Recaro Young Profi Plus) Aktivitetstæppe
Babypleje: Termometer Zink salve Babycreme Babyolie Næsesuger Neglesaks Sutter Sikkerhedsvatpinde Stofbleer Bleer Skumklude og/eller vådservietter Ammeindlæg
Babytøj
Bodystockings/undertøj Fleecesæt Veloursæt Bluser 4 stk. Bukser 4 stk. Sparkedragt 1 stk. Natdragt 2 stk. Flyverdragt Hagesmæk
blev lige forvirret og troede du var gravid...
Baagøe skriver: Dejligt det kan bruges
Dejligt det kan bruges
Det er alt det vi har købt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128