Hjælp... jeg er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

norg

Hej Piger 

Jeg har prøvet de sidste 3 mdr at blive gravid. Men jeg har hver eneste gang fået mens på den forventede dag (selvom min psyke har givet mig lidt symptomer på at være gravid) 

Denne gang er jeg gået 6 dage over tid (hvilket er underligt, når min mens er regelmæssig - medmindre jeg er gravid )

Men... Jeg testede på 4. dagen - der var den negativ 

Jeg har det anderledes denne gang end alle de andre gange - har en følelse af at jeg er gravid trods negativ test. Jeg har ondt i maven (føles som lidt som mens-smerter, men ikke helt så kraftige. Jeg har ømme bryster, tydelige blodåre på dem og så tror jeg de er vokset lidt. Jeg har også kvamle engang imellem - men har ikke en øget appetit. Nogen gange, så får jeg sådan nogle jag i maven (i siden på venusbjerget) 

jeg har ikke haft det sådan før! 

Er der nogle af jer, der har været gravid selvom testen var negativ? Og hvor længe var den negativ?

Håber jeg er gravid! Vil SÅ gerne være mor!

Håber I vil hjælpe.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

An&Jo

synes du skal prøve at gå til lægen..

testen derhjemme kan godt være negativ selvom der er noget.. og lægens kan godt blive positiv selvom den derhjemme er negativ..

Anmeld

11. januar 2012

LauraL

norg skriver:

Hej Piger 

Jeg har prøvet de sidste 3 mdr at blive gravid. Men jeg har hver eneste gang fået mens på den forventede dag (selvom min psyke har givet mig lidt symptomer på at være gravid) 

Denne gang er jeg gået 6 dage over tid (hvilket er underligt, når min mens er regelmæssig - medmindre jeg er gravid )

Men... Jeg testede på 4. dagen - der var den negativ 

Jeg har det anderledes denne gang end alle de andre gange - har en følelse af at jeg er gravid trods negativ test. Jeg har ondt i maven (føles som lidt som mens-smerter, men ikke helt så kraftige. Jeg har ømme bryster, tydelige blodåre på dem og så tror jeg de er vokset lidt. Jeg har også kvamle engang imellem - men har ikke en øget appetit. Nogen gange, så får jeg sådan nogle jag i maven (i siden på venusbjerget) 

jeg har ikke haft det sådan før! 

Er der nogle af jer, der har været gravid selvom testen var negativ? Og hvor længe var den negativ?

Håber jeg er gravid! Vil SÅ gerne være mor!

Håber I vil hjælpe.

knus

Jeg testede først positiv en uge over tid, så der er masser af håb for dig endnu..  

Krydser fingre for dig....

Anmeld

11. januar 2012

Stine23

Hey da jeg var gravid første gang der var den negativ i 15uge for da jeg var 16uger der var jeg ved læge hvor den viste positiv og det er så 4år siden og der var jeg glad for at jeg skulle være mor..

Men den 10/01-2012 der tog jeg osse en test og den viste positiv men har min mens for det kan man godt får

Anmeld

11. januar 2012

Stine23

Hey da jeg var gravid første gang der var den negativ i 15uge for da jeg var 16uger der var jeg ved læge hvor den viste positiv og det er så 4år siden og der var jeg glad for at jeg skulle være mor..

Men den 10/01-2012 der tog jeg osse en test og den viste positiv men har min mens for det kan man godt får

Anmeld

11. januar 2012

TR

Stine23 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig Men er du gravid selvom du bløder/har mens ?  Eller misforstår jeg det ..

Anmeld

11. januar 2012

Stine23

TR skriver:

Undskyld jeg lige blander mig Men er du gravid selvom du bløder/har mens ?  Eller misforstår jeg det ..

Ja der er jeg og ja jen har min mens 

Anmeld

11. januar 2012

TR

Stine23 skriver:

Ja der er jeg og ja jen har min mens 

ej hvor vildt tillykke 

Jeg synes ikk man høre det særlig tit.

Anmeld

12. januar 2012

Stine23

TR skriver:

ej hvor vildt tillykke 

Jeg synes ikk man høre det særlig tit.

Det ved jeg godt man ikk gør men tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.