åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Alína Hólm

jeg er kommet et par dage over tid, nu må jeg ikke blive for begejstret.. har altid menstration til tiden klokken 6 om morgen hver 21's dag.... hihihi....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

th

Anika Ingibjörg skriver:

jeg er kommet et par dage over tid, nu må jeg ikke blive for begejstret.. har altid menstration til tiden klokken 6 om morgen hver 21's dag.... hihihi....

Se at få taget en test

Anmeld

8. januar 2012

Alína Hólm

th skriver:

Se at få taget en test

Det tør jeg ikke

Anmeld

8. januar 2012

th

Anika Ingibjörg skriver:

Det tør jeg ikke

Synes du skal tage en i dag og komme med en update. Jeg plejede også at få min meget nøjagtig og da den ikk kom og jeg tog en test var der 2 streger.

Anmeld

8. januar 2012

maria87

Anika Ingibjörg skriver:

Anmeld

8. januar 2012

M (:

for en positiv test.. Glæder mig til at juble

Anmeld

8. januar 2012

hautecouture

Anika Ingibjörg skriver:

Test, test, test. TEEEEEST

Min mens har også altid været på nærmest klokkeslet og da jeg gik over 2 dage, tog jeg en test og der var ikke tvivl

Anmeld

9. januar 2012

Alína Hólm

hej jeg fik mange smerter om aftenen hvor jeg tog til vagt lægen, jeg aborterede tidligt. da jeg lige har mistet i sommerferien det er hård, men jeg var slet ikke så langt nu, som jeg var med min lille pige.. men jeg må prøve igen, det skal lykkes.. manden har hold om mig og trøstet mig, det er dejligt at have en ved min side!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.