Hvilke vitaminer osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvilke vitaminer og generelt piller er det man skal tage for at forøje chancen for at blive gravid?

Knus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

AnonymMor

Man kan ikke rigtig tage nogen form for piller for at øge chancerne for graviditet desværre
Men det anbefales at tage folinsyre fra baby projekt start for at mindske chancerne for rygmarvsbrok :-)

Anmeld

7. januar 2012

Emily2012<3

Jeg tog gravitamin og nogle bidro gel som jeg fik anbefalet.

Mener de hedder bidro gel. Kan købes i Føtex..

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Man kan ikke rigtig tage nogen form for piller for at øge chancerne for graviditet desværre
Men det anbefales at tage folinsyre fra baby projekt start for at mindske chancerne for rygmarvsbrok :-)

Kan man nøjes med at tage nogle vitaminer fra Livol? Folsyre tager man også under graviditeten ikke?

Anmeld

7. januar 2012

AnonymMor

Ja det kan du sagtens livol til gravide indeholder os mange ændre gode vitaminer som er godt for graviditeten bla jern :-)
Jeg bruger selv livol :-) og de indeholder de 400 mg folsyre som er det man bør have

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Ja det kan du sagtens livol til gravide indeholder os mange ændre gode vitaminer som er godt for graviditeten bla jern :-)
Jeg bruger selv livol :-) og de indeholder de 400 mg folsyre som er det man bør have

Super, mange tak for svar.

Anmeld

8. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Har læst noget om at det der hedder Bidronningføde, Gele Royal, skulle være godt  

Kan ikk en gang fortælle hvor jeg har læst det, for kan virkelig ikk huske det, men er det ikk forsøget værd ?

Ved de har 3 pk. til 100 kr i føtex i næste uge (skal selv ned og hamstre)

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Har læst noget om at det der hedder Bidronningføde, Gele Royal, skulle være godt  

Kan ikk en gang fortælle hvor jeg har læst det, for kan virkelig ikk huske det, men er det ikk forsøget værd ?

Ved de har 3 pk. til 100 kr i føtex i næste uge (skal selv ned og hamstre)

Tak for info, det må jeg lige kigge nærmere på.

Anmeld

8. januar 2012

Annette A

Hej

Det er vist en god ide at starte med de graviditetsvitaminer når man prøver. Det er vigtigt med en god vitaminbalance i kroppen hvis man vil opnå en graviditet. Jeg har haft stor glæde af E-vitaminer også, som lidt kaldes et fertilitetsvitamin da det både øger sexlysten, men også giver en lidt øget chance for at blive gravid, da de påvirker det hormonelle system.  Det er bare vigtigt at huske at stoppe med at tage E-vitaminer, når man så evt bliver gravid, da de ikke er gode for barnet på sigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.