Melantonin tilskud - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Zafir

wamse skriver:

Hvor er jeg glad for at du tager emnet op, for min søvn er simpelthen smadret, og det bliver værre, og min depression bliver værre fordi jeg ikke får min søvn

Min læge er lige nu ved at trappe mig ud af den ene slags anti-depressiv og over til et andet, som skulle have bivirkningen at jeg bliver træt. 

Jeg har bare brug for min søvn snart, for det her er da ulideligt, er mindst vågen 7-8 gange hver nat

Det er jo et naturligt hormon... Så jeg ser IKKE nogen grund til ikke at prøve det. Jeg har SÅ meget brug for min søvn. Det er den vigtigste nøgle i min trælse spiral.

Samtidig, så har jeg aldrig sovet godt, så hvis det er nøglen der kan få mig til at sove bedre - så GLÆDER jeg mig!!!!

Jeg har købt her, jeg venter på at de skal komme. Måske i morgen, der står de er sendt afsted

https://www.vitamarket.net/da/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Zafir

morNov2010 skriver:

Fandt du det billigere et andet sted? Og i så fald hvor?

Jeg bestilte her: https://www.vitamarket.net/da/

Det ser lidt billigere ud, end det andet.

Anmeld

9. januar 2012

wamse

Zafir skriver:

Det er jo et naturligt hormon... Så jeg ser IKKE nogen grund til ikke at prøve det. Jeg har SÅ meget brug for min søvn. Det er den vigtigste nøgle i min trælse spiral.

Samtidig, så har jeg aldrig sovet godt, så hvis det er nøglen der kan få mig til at sove bedre - så GLÆDER jeg mig!!!!

Jeg har købt her, jeg venter på at de skal komme. Måske i morgen, der står de er sendt afsted

https://www.vitamarket.net/da/

Jeg skal så meget afprøve det, når jeg får penge på kontoen igen

Det ville være så dejligt at kunne sove om natten 

Anmeld

9. januar 2012

Leneur

Nu har jeg jo også depression og har i den forbindelse været på kursus. Der sagde vores underviser at når/hvis man vågner om natten og eksempelvis skal på toilettet, så skal man så vidt muligt undgå at tænde lys og i soveværelset få alt slukket, telefoner og tv, da selv det mindste lys ville gå ind og bremse melatonindannelsen. Mørklægningsgardiner var også en mulighed.

Anmeld

9. januar 2012

Zafir

Leneur skriver:

DeNu har jeg jo også depression og har i den forbindelse været på kursus. Der sagde vores underviser at når/hvis man vågner om natten og eksempelvis skal på toilettet, så skal man så vidt muligt undgå at tænde lys og i soveværelset få alt slukket, telefoner og tv, da selv det mindste lys ville gå ind og bremse melatonindannelsen. Mørklægningsgardiner var også en mulighed.

Det gør jeg også. Ikke tænde lys og alt det. Men det med set skulle op og tisse, sommetider mange gange, har også noget at gøre med melantoninen... Og manglen på samme. I dårlige perioder, skal jeg tisse meget og mange gange om natten og det stresser jo også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.