Jeg har jo sovet dårligt 90% af mit liv. I forhold til min depression, forstærker det mine symptomer, når jeg sover dårligt, som fx nu her, hvor Frigg havde en dårlig søvnperiode, så går jeg ned i et hul også er det næsten umuligt for mig at komme op igen

Så er jeg blevet anbefalet at prøve syntetisk melantonin. Alt tyder på at jeg mangler melantonin, i forhold til den måde min søvn har været på altid, og jeg tænker at det er en god idé, så jeg hurtigere kan komme igang med en ordenlig søvnrytme igen og få det bedre, hurtigere, når jeg falder i et hul - måske helt undgå hullet.
Jeg har snakket med min psykolog om det og hun syntes det lyder kanon og som en rigtig god idé, at mine tanker omkring det, er helt rigtige.
Er der nogen af jer, der har prøvet det?

Jeg har fundet det her, på nettet som kosttilskud. Man kan godt få det på recept, men så skulle det være meget dyrere...
Fx her:
http://www.vitanatural.net/da/melatonin-natrol-3-m g-240-tabletter-566.html?CDpath=Min veninde der har ADHD, bruger det, da det også er et stort problem for hende med søvnen.

Men altså - hører gerne jeres erfaringer!
Anmeld