Hvilke spil har I til Wii ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Anja

Vi er netop hoppet med på Wii-bølgen. Vi var på shoppingtur i går, manden havde fridag og drengene blev passet

Vi fik bla købt en Wii.

Hvilke spil kan I der har sådan en anbefale ? Der fulgte Wii Sport, Wii Play og Animal Crossing med da vi købte den.

Anja, der er lidt øm i højre arm af forgæves at have forsøgt at tæve manden i tennis i går aftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Rasmine

Ved ikke om jeg kan ANBEFALE Mario Karts, men den er Lars helt vild med.
Sådan noget med at køre bil, knallert mv., med de der små tåbelige Mario Bros' figurer.
Tiger Woods PGA tour, er FED. (Golf)
Og så har vi den I også har, med golf, tennis, bowling mv.

Vi bruger den egentlig ikke ret tit, men når vi endelig gør, kan vi ikke gå fra det igen, og spiller HELE aftenen indtil midnat/eller efter.

Jeg vil gerne have den FIT, men vil ikke købe den selv, da jeg snart har fødselsdag.

Anmeld

6. marts 2009

Susan1978

Jeg har lånt Wii fit af en veninde for at se om det er noget jeg vil investere i og det tror jeg.

Det er fedt man kan lave sine egen træningprogrammer også synes ungerne (Ea plus venner) at det er fedt at stå på ski, lave hulahop ring og de andre ting man kan på boardet.

men så vidt jeg ved koster det 800 kr så jeg tror jeg vil ønske mig det i fødselsdagsgave.

Susan

Anmeld

6. marts 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

Jeg har lånt Wii fit af en veninde for at se om det er noget jeg vil investere i og det tror jeg.

Det er fedt man kan lave sine egen træningprogrammer også synes ungerne (Ea plus venner) at det er fedt at stå på ski, lave hulahop ring og de andre ting man kan på boardet.

men så vidt jeg ved koster det 800 kr så jeg tror jeg vil ønske mig det i fødselsdagsgave.

Susan

Jeg tror at alle dem der har fødselsdag d. 12 april, som ønsker sig det, får det!

Anmeld

6. marts 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Jeg tror at alle dem der har fødselsdag d. 12 april, som ønsker sig det, får det!

haha Mette det krydser jeg så også fingre for.. .

Vi vil ha wii fit i gave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.