det er jo for vildt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

FrkLarsen

Caroline86 skriver:

JAAAAAHHHH du kan da lige få et sneakpeak

Nuuuuuuuurh, hvor er han skøn!! En rigtig lille tyk basse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Caroline86

FrkLarsen skriver:

Nuuuuuuuurh, hvor er han skøn!! En rigtig lille tyk basse 

det er mest pels vores anden kat derimod han var tyk.. hæhæhæ!

Anmeld

7. januar 2012

FrkLarsen

Caroline86 skriver:

det er mest pels vores anden kat derimod han var tyk.. hæhæhæ!

I LÅÅÅVE TYKKE KATTE! 

Anmeld

7. januar 2012

Hougaard92

Det var da fantastisk må være en super dejlig og lettende følelse

Anmeld

7. januar 2012

Røverdatter

Nøj hvor ser han godt ud på det billede! Jeg er nu ENDNU mere sikker på at vi SKAL ha os en kat! Tak fordi du lagde dette oplæg op

Og hvor er det dejligt at du får ham igen!

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

FrkLarsen skriver:

I LÅÅÅVE TYKKE KATTE! 

jeg er spændt på hvordan Bastian ser ud i morgen... de sagde "han er en stor, smuk kat", så det lyder ikke til han har tabt sig så meget hihihi

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

Himmelsmil skriver:

Nøj hvor ser han godt ud på det billede! Jeg er nu ENDNU mere sikker på at vi SKAL ha os en kat! Tak fordi du lagde dette oplæg op

Og hvor er det dejligt at du får ham igen!

katte er fantastiske

Anmeld

7. januar 2012

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Min dejlige kat, Bastian, blev væk hjemmefra (eller faktisk fra vores sommerhus) i sommer - præcis 6 mdr. siden!

I dag er vi blevet ringet op, der er nogen der har fundet ham og han har det rigtigt godt!

Han har kredset om deres hus de sidste 4 dage og i dag tog de ham så ind for at tjekke øremærke og se efter en evt, efterlysning på nettet... Heldigvis har jeg efterlyst ham ALLE de steder jeg kunne komme på og nu er han fundet!!! det er for vildt

Vi skal hente ham i morgen og NØJ hvor jeg glæder mig til at kysse og kramme ham igen

6 mdr. har han været væk... og fundet omkring 20 km væk fra hvor han stak af fra! Det kan man da kalde langtur

WOUW!!! Ih hvor dejligt, så er der da nok en lille Laura der blir glad hva? Og mor

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

CamillaSoefelt skriver:

WOUW!!! Ih hvor dejligt, så er der da nok en lille Laura der blir glad hva? Og mor

han bor hos mine forældre, for vi må ikke have kat her.... men jo, mon ikke det kommer til at skabe glæde hos hele familien at han vender hjem igen Inkl. hunden som var deprimeret i 2 måneder efter han forsvandt

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

Min dejlige kat, Bastian, blev væk hjemmefra (eller faktisk fra vores sommerhus) i sommer - præcis 6 mdr. siden!

I dag er vi blevet ringet op, der er nogen der har fundet ham og han har det rigtigt godt!

Han har kredset om deres hus de sidste 4 dage og i dag tog de ham så ind for at tjekke øremærke og se efter en evt, efterlysning på nettet... Heldigvis har jeg efterlyst ham ALLE de steder jeg kunne komme på og nu er han fundet!!! det er for vildt

Vi skal hente ham i morgen og NØJ hvor jeg glæder mig til at kysse og kramme ham igen

6 mdr. har han været væk... og fundet omkring 20 km væk fra hvor han stak af fra! Det kan man da kalde langtur

Som jeg skrev på FB - VILDT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.