det er jo for vildt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.364 visninger
40 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Caroline86

Min dejlige kat, Bastian, blev væk hjemmefra (eller faktisk fra vores sommerhus) i sommer - præcis 6 mdr. siden!

I dag er vi blevet ringet op, der er nogen der har fundet ham og han har det rigtigt godt!

Han har kredset om deres hus de sidste 4 dage og i dag tog de ham så ind for at tjekke øremærke og se efter en evt, efterlysning på nettet... Heldigvis har jeg efterlyst ham ALLE de steder jeg kunne komme på og nu er han fundet!!! det er for vildt

Vi skal hente ham i morgen og NØJ hvor jeg glæder mig til at kysse og kramme ham igen

6 mdr. har han været væk... og fundet omkring 20 km væk fra hvor han stak af fra! Det kan man da kalde langtur

BILLEDER PÅ SIDE 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Det var dog fantastisk læsning

Kan bestemt godt forstå du glæder dig!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Hvor sindssygt ! 

Og skønt at han er blevet fundet !!

Anmeld

7. januar 2012

Camulla

Caroline86 skriver:

Min dejlige kat, Bastian, blev væk hjemmefra (eller faktisk fra vores sommerhus) i sommer - præcis 6 mdr. siden!

I dag er vi blevet ringet op, der er nogen der har fundet ham og han har det rigtigt godt!

Han har kredset om deres hus de sidste 4 dage og i dag tog de ham så ind for at tjekke øremærke og se efter en evt, efterlysning på nettet... Heldigvis har jeg efterlyst ham ALLE de steder jeg kunne komme på og nu er han fundet!!! det er for vildt

Vi skal hente ham i morgen og NØJ hvor jeg glæder mig til at kysse og kramme ham igen

6 mdr. har han været væk... og fundet omkring 20 km væk fra hvor han stak af fra! Det kan man da kalde langtur

Årh, hold da op! Hvor er det bare dejligt for jer... En rigtig solstrålehistorie! Kan virkelig godt forstå du glæder dig til at se ham igen. Gad vide om han kan kende dig?? Lav lige en update i morgen, ik? Puha, jeg ville blive ked hvis min kat løb væk... Har prøvet det engang med en anden kat jeg havde og hun var gravid. Hun blev dog fundet nogle dage efter i naboens drivhus, så det var ikke så langt væk...  

Held og lykke i morgen! 

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

Camulla skriver:

Årh, hold da op! Hvor er det bare dejligt for jer... En rigtig solstrålehistorie! Kan virkelig godt forstå du glæder dig til at se ham igen. Gad vide om han kan kende dig?? Lav lige en update i morgen, ik? Puha, jeg ville blive ked hvis min kat løb væk... Har prøvet det engang med en anden kat jeg havde og hun var gravid. Hun blev dog fundet nogle dage efter i naboens drivhus, så det var ikke så langt væk...  

Held og lykke i morgen! 

jeg er HELT sikker på han kan kende mig

Jeg var knust da han løb væk og jeg har hele tiden sagt "han er ikke død... jeg skal nok få ham tilbage!!" selvom alle andre har sagt til mig at jeg var nødt til at acceptere at han var væk... jeg kunne bare mærke at han var ok

Og det hjalp heller ikke at han løb væk få dage efter vi mistede Lauras gudfar...

Jeg skal nok skrive herinde i morgen

Anmeld

7. januar 2012

Rosa

FANTASTISK!!!!!!!!  

Anmeld

7. januar 2012

FrkLarsen

Caroline86 skriver:

Weeeehuuuuu hvor er det fedt sødeste!! 

Det er så irriterende når de katte tager sig en lang vandretur, min fars kat var væk i 3 måneder og fandt selv hjem igen.

Min far valgte at han skulle kastreres, og han har derefter ikke være smuttet på lange rejser. 

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

FrkLarsen skriver:

Weeeehuuuuu hvor er det fedt sødeste!! 

Det er så irriterende når de katte tager sig en lang vandretur, min fars kat var væk i 3 måneder og fandt selv hjem igen.

Min far valgte at han skulle kastreres, og han har derefter ikke være smuttet på lange rejser. 

Bastian ER kastreret tør slet ikke tænke på hvordan han ellers ville være taget på tur

Anmeld

7. januar 2012

FrkLarsen

Caroline86 skriver:

Bastian ER kastreret tør slet ikke tænke på hvordan han ellers ville være taget på tur

Hahaha, så var han taget et smut til Tyskland nok .

Men hvor er det skide fedt for jer!!!

Glæder mig til at læse update i morgen, og se BILLEDER af ham! 

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

FrkLarsen skriver:

Hahaha, så var han taget et smut til Tyskland nok .

Men hvor er det skide fedt for jer!!!

Glæder mig til at læse update i morgen, og se BILLEDER af ham! 

JAAAAAHHHH du kan da lige få et sneakpeak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.