tog en test nu her, den er MEGET svagt positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

forholder mig anonym indtil jeg ved mere

jeg tog en test første gang i fredags den 30 med en test fra netto af og den var positiv efter de 5 min

nu tog jeg en strimmel test idag og den blev positiv INDEN for 5 min, men stadig meget svagt men kan da ses i strækt arm.

billed vedlægges

kan I se noget eller er det bare mig der har ønske tænkning ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Pige2009

Jeg kan godt se stregen Prøv at teste igen imorgen

Anmeld

7. januar 2012

B&J

jeg kan sagtens se en streg vent et par dage og prøv igen mon så ikke den bliver mere tydlig

og et stille tillykke

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

iih må indrømme at jeg troed det bare var mine øjn er lavede stregen

Anmeld

7. januar 2012

Muffinmus

kan godt se den, men hvis du siger du havde en magen til for 8 dage siden, dvs fredag, så burde den jo være meget tydeligere nu.

Men vent 2-3 dage og se om den ikke er knald positiv der eller om mens dukker op:-)

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

kan godt se den, men hvis du siger du havde en magen til for 8 dage siden, dvs fredag, så burde den jo være meget tydeligere nu.

Men vent 2-3 dage og se om den ikke er knald positiv der eller om mens dukker op:-)

den var svagere i sidste weekend, men tydligere nu, for denne kan jeg se i strækt arm og det ku jeg ik med den første
men må sige at symptomerne er de sidste dage steget en del før havde jeg kun ømme bryster i siderne,men nu det hele brystet og de vokset og har underlivs jag osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.