jeres fødsels-"ønsker" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Koen.

N1 skriver:

FoFormmiJeg skal i vand indtil selve pressefacen  Ingen smertelindring ellers.

For mig var det guld værd det varme vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Koen.

Joyce skriver:

HHeHervvavarddedetvvaJeg går og håber jeg kan føde i vand..

Både fordi det skulle lindre smerterne, men det skulle også være godt for baby..

Som jeg skrev til N1 var det varme vand guld værd, håber du får dit ønske opfyldt

Anmeld

8. januar 2012

Camillee

Jeg har her det sidste stykke tid gået og tænkt over at føde i vand!
Jeg fødte Elias uden smertelindring og det ville jeg meget gerne igen (:

Men ellers ved jeg at jeg absolut IKKE vil have en Epidural blakade! (:

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

Jeg vil super gerne føde i vand og aller helst hjemme i vores lejlighed :-) Jordemoderen skulle komme i løbet af uge 24-25 og se om hun kunne godkende lejligheden til det.. Så vi krydser fingre! :-)

Jeg vil ikke have noget for smerterne, andet end det varme vand!! Der skal hygges om fødslen og være noget dejligt musik og sterinlys. Jeg er vel romantiker ;-P

Anmeld

8. januar 2012

Koen.

Camillee skriver:

Jeg har her det sidste stykke tid gået og tænkt over at føde i vand!
Jeg fødte Elias uden smertelindring og det ville jeg meget gerne igen (:

Men ellers ved jeg at jeg absolut IKKE vil have en Epidural blakade! (:

Anmeld

8. januar 2012

Koen.

grøn · ært skriver:

Jeg vil super gerne føde i vand og aller helst hjemme i vores lejlighed :-) Jordemoderen skulle komme i løbet af uge 24-25 og se om hun kunne godkende lejligheden til det.. Så vi krydser fingre! :-)

Jeg vil ikke have noget for smerterne, andet end det varme vand!! Der skal hygges om fødslen og være noget dejligt musik og sterinlys. Jeg er vel romantiker ;-P

Krydser fingre for at du kan føde hjemme

Anmeld

8. januar 2012

smokin

Jeg skulle have intet - og fik det hele - og mere til! 

Så den kan jeg ikke hjælpe med.. Når det en dag er min tur igen, så håber jeg bare på en helt almindelig fødsel med almindelige smerter...

Men hippiefødsel lyder da helt ok 

Anmeld

9. januar 2012

Koen.

Zette skriver:

JammamanhhaJeg skulle have intet - og fik det hele - og mere til! 

Så den kan jeg ikke hjælpe med.. Når det en dag er min tur igen, så håber jeg bare på en helt almindelig fødsel med almindelige smerter...

Men hippiefødsel lyder da helt ok 

Ja man har så mange forventninger, men som man kunne se med malou går det bare IKKE altid som man håber håber næste gang du får en bedre oplevelse!

Ja blomster i håret, øko the og så mig der kamppuster det lyder da meget godt ikke

Anmeld

9. januar 2012

N1

tanja. skriver:

For mig var det guld værd det varme vand

Dejligt at høre 

Ville rigtig gerne føde i vand, men det er ikke muligt på det sygehus jeg skal føde på, så må nøjes med at ligge i badekar indtil han skal ud 

Anmeld

9. januar 2012

smokin

tanja. skriver:

Ja man har så mange forventninger, men som man kunne se med malou går det bare IKKE altid som man håber håber næste gang du får en bedre oplevelse!

Ja blomster i håret, øko the og så mig der kamppuster det lyder da meget godt ikke

så kan jeg sidde og ryge fredspibe i hjørnet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.