jeres fødsels-"ønsker" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Koen.

Hej piger

Er i begyndt at tænke over hvad i godt kunne tænke jeg til jeres fødsel? Smertelindring eller ej, vand eller briks? Musik eller ej?

Med Lærke ville jeg føde i vand, men min krop slappede så godt af at der til sidst var 10-12 min. Imellem presseveerne så måtte op og have vedrop

Så denne gang er målet igen at føde i vand da det var nok smertelindring sidst, syntes overhovedet ikke veerne var slemme da jeg kom i vand Håber det går hurtigere næste gang, sidst tog det fra første ve til hun var ude 56 timer, men syntes alligevel ikke det var slemt de havde glemt at skrive i computeren at vi havde ringet hele weekend så da vi endelig kom på fødegangen tog det kun 5 timer og 37 min så var hun ude, og så var jordmoderen så flabet at sige: ja en anden gang skulle vi nok ringe i bedre tid.. øh JA!

Musik skal der intet være af, bare ro til at " arbejde"..
Vil ikke have epidural blokade eller andet, bare hippie fødsel

Det var lidt mine tænker indtil videre , fortæl fortæl hvad i har tænkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Hej piger

Er i begyndt at tænke over hvad i godt kunne tænke jeg til jeres fødsel? Smertelindring eller ej, vand eller briks? Musik eller ej?

Med Lærke ville jeg føde i vand, men min krop slappede så godt af at der til sidst var 10-12 min. Imellem presseveerne så måtte op og have vedrop

Så denne gang er målet igen at føde i vand da det var nok smertelindring sidst, syntes overhovedet ikke veerne var slemme da jeg kom i vand Håber det går hurtigere næste gang, sidst tog det fra første ve til hun var ude 56 timer, men syntes alligevel ikke det var slemt de havde glemt at skrive i computeren at vi havde ringet hele weekend så da vi endelig kom på fødegangen tog det kun 5 timer og 37 min så var hun ude, og så var jordmoderen så flabet at sige: ja en anden gang skulle vi nok ringe i bedre tid.. øh JA!

Musik skal der intet være af, bare ro til at " arbejde"..
Vil ikke have epidural blokade eller andet, bare hippie fødsel

Det var lidt mine tænker indtil videre , fortæl fortæl hvad i har tænkt

Jeg vil gerne føde i vand :-) 

Hvilke smertelindring kan man få hvis man gerne vil føde i vand?  

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Jeg vil gerne føde i vand :-) 

Hvilke smertelindring kan man få hvis man gerne vil føde i vand?  

Mener ikke du kan få noget så længe du er i vand, måske de der bistik, men de gør vist nuller naller

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Mener ikke du kan få noget så længe du er i vand, måske de der bistik, men de gør vist nuller naller

Så må vi håbe vandet hjælper  

- kom du i vand?  

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Så må vi håbe vandet hjælper  

- kom du i vand?  

Ja det gjorder jeg, skulle føde i vand, men som skrevet så slappede jeg for godt af i vandet så fik vedrop til sidst..

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Ja det gjorder jeg, skulle føde i vand, men som skrevet så slappede jeg for godt af i vandet så fik vedrop til sidst..

Hvornår må man komme ned i vandet? Har hørt at man skal være 6cm åben inden, ellers stopper veerne  

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

TrTroTrorTrorbTrorbdTrorbde

Hvornår må man komme ned i vandet? Har hørt at man skal være 6cm åben inden, ellers stopper veerne  

Tror det er forskelligt, det bedømmer jordmoderen jeg var 3 cm åben da jeg kom ind på fødegangen, kom under bruser lidt og var 4 cm åben da jeg kom i badekar

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Tror det er forskelligt, det bedømmer jordmoderen jeg var 3 cm åben da jeg kom ind på fødegangen, kom under bruser lidt og var 4 cm åben da jeg kom i badekar

Det er vel bare noget jeg skal snakke med min Jordemoder om 

Anmeld

7. januar 2012

N1

Jeg skal i vand indtil selve pressefacen  Ingen smertelindring ellers.

Anmeld

7. januar 2012

JH12

Jeg går og håber jeg kan føde i vand..

Både fordi det skulle lindre smerterne, men det skulle også være godt for baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.