Debatpige skriver:
Opdrager i på samme måde som i blev opdraget af jeres forældre? Ja, nej? beggrund gerne og fortæl hvad i gør anderledes.
Og jer der er gravide - Vil i opdrage anderledes end i selv blev?
Har i et andet syn på jeres egen opvækst og opdragelse efter i er blevet forældre?
God weekend til jer alle. 
opdrager bestemt ikke på samme måde nej..
jeg er opvokset med at det var iorden at give en lussing eller en i røven, ja i det hele taget er jeg opvokset med at hvis man ikke opførte sig ordentlig så kunne man kun frygte for konsekvenserne, jeg har blandt andet haft stueerrast mange gange, og fået taget min telefon, computer osv, og det vil jeg IKKE udsætte mine børn for..
Jeg opdrager ham til frihed med grænser, der er ting han ikke må selvfølgelig, men der er mest der er tilladt.. Jeg går ikke ind for at slå, og har faktisk kun meget få gange givet ham en over fingrene fordi jeg er blevet forskrækket over noget han har gjort, foreksempel her den anden dag, hvor han stod med fingrene godt på vej ind i en stikkontakt, blev jeg så forskrækket at jeg kom til at slå ham over fingrene, fortrød med det samme og undskyldte, trøstede og forklarede ham hvorfor mor kom til det i den situation, men han har aldrig rørt en kontakt siden..

Nogengange kan jeg godt blive forskrækket over min egen reaktion, men tror nogle af mine reaktioner desværre kommer fra min meget turbulente barndom med druk og vold, hvor jeg flere gange forsøgte at råbe kommunen op så jeg kunne blive fjernet, men de lyttede aldrig til mig.. måtte søge "tilflugt" ved en anden familie, hvor jeg endte med at opholde mig 90% af min tid, og uden dem havde jeg ikke været den jeg er idag, jeg havde ikke kunnet se mine egne begrænsninger, og jeg ville ikke have kunnet se at det var forkert da jeg gav min søn en over fingrene..
Kan bestemt ikke takke mine forældre for at jeg er ved at tage en videregående uddannelse, og kan ikke takke dem for at jeg er nået så langt i mit liv at jeg har lagt de fleste uheldige episoder bag mig..