hmmmm...når lort lugter af opkast....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.699 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

Loggidut

Fy for satan, jeg var lige nede og sidde og læse for tif...for her er der skam ikke ro endnu...og jeg opdagede ikke en disse, ikke før jeg så ville putte hende i seng, så begyndte der sgu at lugte af opkast, og jeg gennemrodede hendes seng, for at se om hun havde kastet op.
Så var det sgu hende der havde skidt, en rigtig rugbrødslort...med krummer og vand über alles, ud over hendes nattøj, undertøj, og helt op ad ryggen...men for satan den stank som opkast, modbydeligt syrlig...adddddd....

aj undskyld, det er ikke det mest lækre indlæg det her...men for pokker, hvor kommer alt det nu fra?

da så hun var kommet helt af tøjet, så over pissede hun lige hendes puslepude...arrrrk, jeg opgir sgu nu!

hendes far er klistret op ad hende det meste af dagen, og er han ikke så er det DP...men hvem får lorten...!

livet er fandme uretfærdigt.

håber den unge snart får tænder, så er der sgu da trodsalt en undskyldning for sådan en godnat-ble!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

Plysbjørnen

Sådan nogen lorte de kan virkelig stinke noget så forfærdeligt... Laura lavede også en dag en rigtig hørmer til mig, og ja jeg vil stadig den dag i dag våge den påstand at den stank af Kattelort...

Jeg var så tæt på at kaste op... føj hvor var det klamt...

Anmeld

5. marts 2009

linemus

Puha, de sure - det er noget af det værste. Håber da ikke hun er syg. Det lyder sådan lidt tyndt dårligt agtigt.

Ja, typisk det er moren, der får lorten.

Signe har forresten et lille modersmærke øverst på inderlåret, og jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange jeg har gnubbet hende næsten hudløs for at få den rugbrødslort helt væk Lidt upraktisk lige der...

Anmeld

5. marts 2009

Loggidut

linemus skriver:

Puha, de sure - det er noget af det værste. Håber da ikke hun er syg. Det lyder sådan lidt tyndt dårligt agtigt.

Ja, typisk det er moren, der får lorten.

Signe har forresten et lille modersmærke øverst på inderlåret, og jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange jeg har gnubbet hende næsten hudløs for at få den rugbrødslort helt væk Lidt upraktisk lige der...

Harhhh...sådan et havde kasper sgu også, guuuud det havde jeg helt glemt...han er virkelig også blevet skuret grundigt n¨r han har haft dårlig mave...lol...det sigger også lige der hvor man kan forveksle det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.