Hvor mange flasker i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2009

Mormilla

saxi skriver:

Yasmin får kun en flaske nu. Og det er aftensflasken på 200ml. Men det er ikke altid hun vil tage det hele. Meget forskelligt..

Okay det er da lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

LotteN

Lærke får også kun godnatflasken nu og det stopper når vi har været på ferie... min SP sagde til mig ar inden de er 1 år, skal de ikke have flaske mere, så vi kan lige så godt stoppe nu.. er bare spædt på hvordan det så bliver at putte hende!!

Anmeld

14. april 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Lærke får også kun godnatflasken nu og det stopper når vi har været på ferie... min SP sagde til mig ar inden de er 1 år, skal de ikke have flaske mere, så vi kan lige så godt stoppe nu.. er bare spædt på hvordan det så bliver at putte hende!!

Det er os min plan at stoppe med flasken snart. Men kan ikke finde ud af om vi skal trampe ned eller bare stoope.
Jeg tænker os meget på hvordan vi så skal putte...

Anmeld

14. april 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Det er os min plan at stoppe med flasken snart. Men kan ikke finde ud af om vi skal trampe ned eller bare stoope.
Jeg tænker os meget på hvordan vi så skal putte...

Jeg spurgte min sp om nedtrapning og hun sagde man bare skule stoppe helt. nogle børn har så brug for noget andet, banan, havregrød eller lign og andre har nok iaftensmaden, det skal man lige vurdere!

Til putning sagde hun man så skulle gøre noget andet fast i stedet for... Læse den bog, synge en sang eller sådan noget...!

Anmeld

14. april 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Jeg spurgte min sp om nedtrapning og hun sagde man bare skule stoppe helt. nogle børn har så brug for noget andet, banan, havregrød eller lign og andre har nok iaftensmaden, det skal man lige vurdere!

Til putning sagde hun man så skulle gøre noget andet fast i stedet for... Læse den bog, synge en sang eller sådan noget...!

Okay jammen så er det jo nok det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.