Hvor mange flasker i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.031 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

LotteN

Hvor mange flaske MME får jeres om dagen?

Lærke er lige blevet 9 måneder og får 125 ml om formiddagen og 210 ml i godnatflasken.

jeg ved ikke om jeg skal fjerne den om formiddagen og give hende noget fast føde i stedet for, eller hvornår gør man det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Hvor mange flaske MME får jeres om dagen?

Lærke er lige blevet 9 måneder og får 125 ml om formiddagen og 210 ml i godnatflasken.

jeg ved ikke om jeg skal fjerne den om formiddagen og give hende noget fast føde i stedet for, eller hvornår gør man det?

Min søn på snart 10 mår har kun fået nat flaske, i lang tid. Han drikker mellem 200-260ml. Han får så jern ved siden af pga. han ikke når op på 400ml. mælk på en dag...

Anmeld

5. marts 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Min søn på snart 10 mår har kun fået nat flaske, i lang tid. Han drikker mellem 200-260ml. Han får så jern ved siden af pga. han ikke når op på 400ml. mælk på en dag...

okay, det var ski dejligt og høre... så vil jeg også bare til og fjerne den, hun viser heller ikke den store interesse for den alligevel!
Lærke får heller ikke de 400 ml, så hun har også fået jern et stykke tid nu!

Anmeld

5. marts 2009

Mormilla

LotteN skriver:

okay, det var ski dejligt og høre... så vil jeg også bare til og fjerne den, hun viser heller ikke den store interesse for den alligevel!
Lærke får heller ikke de 400 ml, så hun har også fået jern et stykke tid nu!

Du kunne jo tilbyde hende noget frugt, brød eller begge dele i stedet for...

Anmeld

5. marts 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Du kunne jo tilbyde hende noget frugt, brød eller begge dele i stedet for...

ja, hun får også yougurt eller frugt om eftermiddagen, så det bliver nok også alla det du foreslår... en bolle, så det ikke er det samme. Hun gumlede i knækbrød idag og hun var bare helt væk - det var vidst godt for gummerne

Anmeld

5. marts 2009

Mormilla

LotteN skriver:

ja, hun får også yougurt eller frugt om eftermiddagen, så det bliver nok også alla det du foreslår... en bolle, så det ikke er det samme. Hun gumlede i knækbrød idag og hun var bare helt væk - det var vidst godt for gummerne

Ja det er de vilde med

Anmeld

5. marts 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Ja det er de vilde med

men ved du egentlig om der er nogle former for knækbrød de ikke må få? altså om de må være grove eller om det skal være lyst?

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

LotteN skriver:

men ved du egentlig om der er nogle former for knækbrød de ikke må få? altså om de må være grove eller om det skal være lyst?

Tror da at de må få alt, men jeg gir crisp a light tror jeg nok at det hedder. Men det er ikke så tit han får det. Han får en hjemmelavet bolle med smørreost Det vil han hellere ha

Anmeld

6. marts 2009

A.

nogen gang får ham en til morgenmad 200ml ellers spiser han voksen mad...og så lige inden han skal sove får han 200-250vælling til nat

Anmeld

9. april 2009

saxa

Yasmin får kun en flaske nu. Og det er aftensflasken på 200ml. Men det er ikke altid hun vil tage det hele. Meget forskelligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.