tøser hjælp mig lige: skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

okay tøser hjælp mig lige..

jeg var lige en smut i netto hvor jeg lige købte en test, tog den da jeg kom hjem og ca 5 min efter begyndte der at komme lyserød farve i test vinduet??

nogen der har prøvet det??

ved godt at man ikk kan regne med den efter 5 min. men har læst at andre har været gravid selv efter der er kommet en skygge streg efter 1 time.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

jeg var lige en smut i netto hvor jeg lige købte en test, tog den da jeg kom hjem og ca 5 min efter begyndte der at komme lyserød farve i test vinduet??

ved godt at man ikk kan regne med den efter 5 min. men har læst at andre har været gravid selv efter der er kommet en skygge streg efter 1 time.

Hvis du ahr et billede vil det være dejligt..
Og hvis den kom på det 5. minut er den jo ikke særlig meget overtid.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvis du ahr et billede vil det være dejligt..
Og hvis den kom på det 5. minut er den jo ikke særlig meget overtid.

vil gerne men mit kamera er ikke hjemme.. men ser lige om jeg kan over telefonen

Anmeld

6. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

vil gerne men mit kamera er ikke hjemme.. men ser lige om jeg kan over telefonen

Hvor langt skulle du være henne hvis det er?

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor langt skulle du være henne hvis det er?

3+6 idag. har test dag på mandag

Anmeld

6. januar 2012

TWT

Anonym skriver:

Det ville hjælpe meget med et billede

Anmeld

6. januar 2012

MyLittleBaby

Jeg har før lavet tests hvor de til at starte med var negative, men efter de cirka fem minutter blev de positivie. Det var to på to dage, og da jeg tog til lægen testede jeg negativ, så det er muligt at du er gravid, og så alligevel ikke.

Anmeld

6. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

3+6 idag. har test dag på mandag

Okay. Spænende..

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg har de 4 gange jeg har været gravid aldrig prøvet hvor den har været falsk positiv men har så heller aldrig haft en skygge streg

Anmeld

6. januar 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Svært at sige uden billede.. Men  hvis det er det du ønsker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.