Hvor meget voksede de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

FrkNali

Jeg tør ik tænke på hva mine kan finde på.. bruger 75G (silikone) nu.. duer jo ik, hvis det er vandmeloner jeg får.. Puha.. skræmmende tanke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Ka+Ma=Be

M (: skriver:

Inspireret af tråden om ammebh'er til store bryster kom jeg til at tænke på, hvor mange størrelser jeres bryster egentlig voksede under graviditeten/amning? 

Uddyb evt. gerne fra hvilke størrelser ændringen gik.. Kunne være interessant og se, om der er et mønster - dvs. vokser i forvejen små/store bryster flest/færrest størrelser?

Og er de "blevet sig selv igen" efterfølgende? Hermed menes primært størrelse, ikke form

Er selv en B/C, og har endnu ikke været gravid - men vil da gerne indrømme, at de gerne måtte vokse bare til en rigtig C.. 

Ups, glemte mulighederne "voksede ikke" eller "blev mindre under graviditeten", men kan desværre ikke rette i afstemningen..

De voksede helt vildt! Især da mælken løb til  Under graviditeten gik jeg fra en E skål til en G/H skål. Da mælken løb til blev de endnu større, men jeg ved ikke hvilken størrelse. De er jo større og  mindre alt efter om man lige har ammet hehe

Nu har jeg ammet i 4 måneder, og jeg synes umiddelbart de er blevet meget mindre (altså mindre end E skål, måske en D  .) Men det er nok svært at sige helt præcist, før jeg er færdig med amningen.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym

Inspireret af tråden om ammebh'er til store bryster kom jeg til at tænke på, hvor mange størrelser jeres bryster egentlig voksede under graviditeten/amning? 

Uddyb evt. gerne fra hvilke størrelser ændringen gik.. Kunne være interessant og se, om der er et mønster - dvs. vokser i forvejen små/store bryster flest/færrest størrelser?

Og er de "blevet sig selv igen" efterfølgende? Hermed menes primært størrelse, ikke form

Er selv en B/C, og har endnu ikke været gravid - men vil da gerne indrømme, at de gerne måtte vokse bare til en rigtig C.. 

Ups, glemte mulighederne "voksede ikke" eller "blev mindre under graviditeten", men kan desværre ikke rette i afstemningen..

Gik fra en 70 D / 65 E til 65 G

Og er nu 70 D / 65 E igen..

Anmeld

6. januar 2012

Mine babser voksede helt vildt!    Inden jeg blev gravid brugte jeg en B skål, da jeg havde født måtte jeg op i en C/D, og nu her snart to mdr. efter er jeg nede i en flad A!

Anmeld

6. januar 2012

MaleneJensen

Har trykket af i graviditet/amning blevet mindre men det var faktisk først efter jeg stoppede med af amme mine bryster blev mindre desværre. Er jeg slet ikke tilfreds med!

Anmeld

6. januar 2012

EKBJ

Jeg er 22+3 idag og er indtil videre gået fra en 70a til en 75b  

Anmeld

6. januar 2012

Ayasmor

Her gik jeg fra en C til en stor D under graviditet. Under amning voksede jeg yderligere fra en D til en F-skål.. Og nu efter amning er de skrumpet ind til en sørgelig stor B-skål

Anmeld

6. januar 2012

Frk. Himmelblå

Fra 70 D til en 75 G! 

Men det kan ikke anbefales, da ens bryster efter amning bliver noget "slatne". Det er jo så vild en forskel, at vævet slet ikke kan følge med. Det skal siges, at jeg er høj og slank, og ikke har taget ret meget andet end baby mv. på i mine graviditeter. Så det har været ren Pamela. - Men intet varer evigt, og lidt øv efterfølgende.... Men når jeg kigger på mine bryster i dag, bliver jeg nu alligvel glad, da de minder mig om, de to fantastiske vidundere, jeg har skabt .

Men hold da k..., jeg har virkelig BH'er nok til en hel kvindelejr (nåe nej.. Måske til deres lejrbål?). Og i alle størrelser fra 70D til 75 G... Er der mon nogen, der gider eje en brugt BH? Jeg har loads, der bare ligger og er kolo-enormt meget for store  

Anmeld

6. januar 2012

Clisolka

Mine bryster voksede først da mælken løb til - Dolly Parton go home  Jeg gik fra en b-skål til en d-skål, og de er stadig samme størrelse her 14 mrd. efter fødslen, og jeg har ikke ammet siden min datter var 6 uger 

Anmeld

6. januar 2012

Muhmi

Har stemt forkert... Husker af H til

Jeg gik fra 85 D til .... 100 I... Så hele 5 str.

De er nu, hvor jeg er næsten færdig med at amme, ret slappe og øvlige men hvad kan man forvente af bryster der skal igennem den forvandling...

De voksede ikke i graviditeten men først efter jeg begyndte at amme, så det tog ca. 5-6 dage og så havde jeg kæmpe kanonkugler hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.