M (: skriver:
Inspireret af tråden om ammebh'er til store bryster kom jeg til at tænke på, hvor mange størrelser jeres bryster egentlig voksede under graviditeten/amning?
Uddyb evt. gerne fra hvilke størrelser ændringen gik.. Kunne være interessant og se, om der er et mønster - dvs. vokser i forvejen små/store bryster flest/færrest størrelser?
Og er de "blevet sig selv igen" efterfølgende? Hermed menes primært størrelse, ikke form 
Er selv en B/C, og har endnu ikke været gravid - men vil da gerne indrømme, at de gerne måtte vokse bare til en rigtig C.. 
Ups, glemte mulighederne "voksede ikke" eller "blev mindre under graviditeten", men kan desværre ikke rette i afstemningen..
Fra 70 D til en 75 G! 
Men det kan ikke anbefales, da ens bryster efter amning bliver noget "slatne". Det er jo så vild en forskel, at vævet slet ikke kan følge med. Det skal siges, at jeg er høj og slank, og ikke har taget ret meget andet end baby mv. på i mine graviditeter. Så det har været ren Pamela. - Men intet varer evigt, og lidt øv efterfølgende.... Men når jeg kigger på mine bryster i dag, bliver jeg nu alligvel glad, da de minder mig om, de to fantastiske vidundere, jeg har skabt
.
Men hold da k..., jeg har virkelig BH'er nok til en hel kvindelejr (nåe nej.. Måske til deres lejrbål?). Og i alle størrelser fra 70D til 75 G... Er der mon nogen, der gider eje en brugt BH? Jeg har loads, der bare ligger og er kolo-enormt meget for store
Anmeld