Hvor meget voksede de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange størrelser voksede dine bryster?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.711 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2012

M (:

Inspireret af tråden om ammebh'er til store bryster kom jeg til at tænke på, hvor mange størrelser jeres bryster egentlig voksede under graviditeten/amning? 

Uddyb evt. gerne fra hvilke størrelser ændringen gik.. Kunne være interessant og se, om der er et mønster - dvs. vokser i forvejen små/store bryster flest/færrest størrelser?

Og er de "blevet sig selv igen" efterfølgende? Hermed menes primært størrelse, ikke form

Er selv en B/C, og har endnu ikke været gravid - men vil da gerne indrømme, at de gerne måtte vokse bare til en rigtig C.. 

Ups, glemte mulighederne "voksede ikke" eller "blev mindre under graviditeten", men kan desværre ikke rette i afstemningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Pige2009

Mine voksede ikke under selve graviditeten, og efter amning er de samme str. som før

Anmeld

6. januar 2012

Mother-love

Jeg har stemt. 2 str. Gik fra en 80B til 90C jeg har ikke ammet i et halvt år. Og kan stadig ikke passe mine gamle BHer bruger stadig mine amme BHer som er 90C men tror også lidt af det skyldes at jeg tog 20 kg i min graviditet og har kun tabt 12 kg af dem. Da Isabella kom ud. Så jeg har desværre mindst 12 kg jeg vil af med. Var begyndt at tage på inden jeg blev gravid pga mit antidepressiv medicin.

Anmeld

6. januar 2012

Filippa & Liva

Min gik fra en b skål til en c skål, nu hvor jeg ikke længere ammer er de gået ned til en a skål.

Anmeld

6. januar 2012

lycly

Inden graviditet brugte jeg 70D. Under graviditeten voksede de 2 skål størrelser og fra 70 til 75 (75F) Efter amning og graviditet er de igen faldet en skål størrelse til 70E, men de hænger mere og er lidt mere flade nu

Anmeld

6. januar 2012

M (:

Indtil videre er tendensen altså 1-2 størrelser, og at de "bliver sig selv igen" efterfølgende - det er altså en midlertidig fornøjelse.. 

Anmeld

6. januar 2012

snefnug

M (: skriver:

Inspireret af tråden om ammebh'er til store bryster kom jeg til at tænke på, hvor mange størrelser jeres bryster egentlig voksede under graviditeten/amning? 

Uddyb evt. gerne fra hvilke størrelser ændringen gik.. Kunne være interessant og se, om der er et mønster - dvs. vokser i forvejen små/store bryster flest/færrest størrelser?

Og er de "blevet sig selv igen" efterfølgende? Hermed menes primært størrelse, ikke form

Er selv en B/C, og har endnu ikke været gravid - men vil da gerne indrømme, at de gerne måtte vokse bare til en rigtig C.. 

Ups, glemte mulighederne "voksede ikke" eller "blev mindre under graviditeten", men kan desværre ikke rette i afstemningen..

jeg gik fra H til J, i forbindelse med amning og efter amning har de samme størrelse, men de er mere slappe

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gik fra en B skål til en C skål mens jeg var gravid/ammede. Fik først normal str igen efter ca 15 mdr, efter fødsel. Denne gang ka jeg mærke at de er blevet lidt større igen, men ik en hel str! Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

DitteFisk

Mine voksede 1 størrelse under graviditet og 1 mere størrelse under amning  

Nu er de dog samme størrelse som før igen.

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

Gik fra DD til G. Nu er de en F oghar ikke ammet siden midt oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.