hvordan laver jeg icing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Bellinda89

isabellamor skriver:

okay, kan jeg godt bruge en håndmixer med standart mixerdimser til at lave det med??? jeg har nemlig ikke sådan en smart køkkenmaskine der..

Du kan sagtens bruge en alm håndmixer. Det tager dog en del længere tid... Men det virker helt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Polkaprik

isabellamor skriver:

okay, kan jeg godt bruge en håndmixer med standart mixerdimser til at lave det med??? jeg har nemlig ikke sådan en smart køkkenmaskine der..

Yes yes det kan du sagtens!

Anmeld

13. januar 2012

Isabella_mor

Polkaprik skriver:

Yes yes det kan du sagtens!

skal palminen smeltes eller hvordan ? 

Anmeld

13. januar 2012

Polkaprik

isabellamor skriver:

skal palminen smeltes eller hvordan ? 

Nej det skal ikke være HELT flydende. Jeg plejer at tage den ud og sætte den på køkkenbordet dagen før jeg skal bruge det, men jeg har det også pænt varmt herhjemme..hehe

Anmeld

13. januar 2012

lio

<3 skriver:

Icing - er det ikke noget i ishockey 

ide til oddset reklame...

Anmeld

16. januar 2012

Isabella_mor

Polkaprik skriver:

Nej det skal ikke være HELT flydende. Jeg plejer at tage den ud og sætte den på køkkenbordet dagen før jeg skal bruge det, men jeg har det også pænt varmt herhjemme..hehe

puha, det var godtnok bøvlet med den palmin, jeg fik jo ikke taget den ud af køleskabet, så den måtte en tur i mikroovnen og så måtte den røres sammen med det der blev vlødt og det der var smeltet og så ind i køleskabet i en halv times tid så det havde den rigtige konsistens, og smøret måtte lige have en tur ovre på radiatoren i lidt tid så den også kunne blive blød.. men jeg fik den lavet og du kan jo se resultatet af mit besvær lige her

https://www.baby.dk/debat/155763pi1/snak-om-kager/update-paa-mine-dumme-spoergsmaal--kagehalloej.aspx 

Tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.