en uge til igangsættelse - så mange spørgsmål :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

baby012

Jeg er virkelig ved at være godt og grundigt træt af at vente på bette'pigen.. nu må hun altså bare gerne se at komme, var helt sikker igår på at nu var det altså nu.. men de der veer aftog stille og roligt igen  

og det her med at skulle sættes igang, ja, ville simpelthen være så ked af ikke at få lov til at få den "fulde oplevelse" af den her fødsel .. er der ikke nogen som har prøvet både at komme igang af sig selv, og blive sat igang ? 

gjorde det nogen forskel for jer ? 

Og hvordan kan man mærke at nu er det altså nu `? 

hvad er de første tegn på at nu sker der snart noget ? 

føler på ingen måde jeg kender min krop efter igår hvor den fik "snydt" mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Maise86

gravid20 skriver:

Jeg er virkelig ved at være godt og grundigt træt af at vente på bette'pigen.. nu må hun altså bare gerne se at komme, var helt sikker igår på at nu var det altså nu.. men de der veer aftog stille og roligt igen  

og det her med at skulle sættes igang, ja, ville simpelthen være så ked af ikke at få lov til at få den "fulde oplevelse" af den her fødsel .. er der ikke nogen som har prøvet både at komme igang af sig selv, og blive sat igang ? 

gjorde det nogen forskel for jer ? 

Og hvordan kan man mærke at nu er det altså nu `? 

hvad er de første tegn på at nu sker der snart noget ? 

føler på ingen måde jeg kender min krop efter igår hvor den fik "snydt" mig 

Jeg gik selv igang da jeg fik den første og med min søn som er mit andet barn blev jeg sat igang. Jeg synes faktisk fødslerne var ens og lige fantastiske. Den store forskel lå i at den første fødsel startede med vandafgang og ved nr to gik vandet først kort tid før jeg fødte :-)

Held og lykke med det hele!!

Anmeld

7. januar 2012

Muhmi

Hun kommer ud i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.