Bogen: spis dig gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

hvad er det for noget mad, er det bare sundt mad, elller er det fisk eller chokolade, HVAD ER DET ???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvad er det for noget mad, er det bare sundt mad, elller er det fisk eller chokolade, HVAD ER DET ???????

den røg meget hurtig ned...

Anmeld

6. januar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

den røg meget hurtig ned...

Det er ganske alm. mad bare på en anden måde.. princippet går ud på at skære hurtige kulhydrater væk. Men der er ikke så mange opskrifter i boegn, da den også forklarer en del om problematikken og hvordan man skal sammensætte sin kost. Men kan kun anbefale den.
Er du mere ude efter en kogebog, vil jeg varmt anbefale Hold maven flad og spis maven flad. Det er af samme forfatter og samme principper

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Det er ganske alm. mad bare på en anden måde.. princippet går ud på at skære hurtige kulhydrater væk. Men der er ikke så mange opskrifter i boegn, da den også forklarer en del om problematikken og hvordan man skal sammensætte sin kost. Men kan kun anbefale den.
Er du mere ude efter en kogebog, vil jeg varmt anbefale Hold maven flad og spis maven flad. Det er af samme forfatter og samme principper

okay tusind tak for svaret

ved du om bogen '' kan gøre en gravid'' altså om der er noget hold i det...

??  har du hørt om nogen tilfælde

Anmeld

6. januar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Ja jeg har selv brugt den

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har hørt den skulle være rigtig god.. Specielt for piger med Pco i hvertfald.. Fordi der er nogle sukkerarter der kan påvirke ens hormon produktion negativt. :O)

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Ja jeg har selv brugt den

blev du gravid da du havde læst bogen ??

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg har hørt den skulle være rigtig god.. Specielt for piger med Pco i hvertfald.. Fordi der er nogle sukkerarter der kan påvirke ens hormon produktion negativt. :O)

okay det lyder da fantastisk

Anmeld

6. januar 2012

Nattøs

jeg nåede at spise efter den i 14 dage også opdaget jeg, at jeg var gravid det har vi grinet en del af her hjemme..

Jeg undlod bare at spise katofler og pasta... nej det var ikke bogens skyld at jeg blev gravid

Anmeld

6. januar 2012

Masig

Jeg prøvede den men blev ikke gravid.. Tror ikke det virker for kvinder der intet fejler, men har hørt den skulle være god til dem med PCO eller som er overvægtige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.