Tak for svar piger..
Jamen det er både og let at svare på hvorfor vi vil have den samme donor.. Et sted betyder den endelige biologi ikke det vilde vilde for os, for så havde vi jo aldrig valgt at bruge en donor... men så igen kan jeg sige og dog..
For når nu vi har valgt at benytte en donor så synes jeg bare det er rigtig vigtigt at mine børn har samme "donor far" og samme mor og ikke ligesom kommer fra hver deres donor..
Overvejer da også hvor vidt det er meget vigtigt for os eller ej.. men kan egentlig kun sige at jeg synes det er vigtigt de kommer "det samme sted fra" når nu situationen er som den er..
Og så havde vi hurtigt held med denne donor og kan ikke overskue at skulle til at prøve med andre da man jo kan risikere vi ikke passer sammen og det derfor ikke lykkes.. ved da godt at chancen også er der for at jeg ikke blir så hurtig gravid næste gang.. men vi ved det kan lykkes..
Og denne donor har givet mig et barn der ligner min mand rigtig meget så det vil jeg gerne igen..
Men ja pengene har også en del at sige selvom min kærlighed til et barn ikke skal gå op i penge..
Og kan SAGTENS forstå jeres mening om at det et sted er ligegyldigt hvem donoren er..
Kan bare sige at for MIG betyder det meget...
Anmeld