Er der nogen her overhovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

Loggidut

SOM HAR TAGET JUNIORSENGEN I BRUG ENDNU?

aj crap, caps...

men har i fået gang i den?
Jeg overvejer godt nok snart at gå i gang med den...for Tif har fået fården af at svinge det ene ben op over kanten af hendes seng, desuden tømmer hun den skide tremmeseng 15 gange i løbet af en aften, inden hun falder til ro, og det er sgu træls, jeg skal rende op og ned og proppe alt op i sengen igen!

så vi har seriøst snakket om at gå i gang med den, og så sætte en gitterlåge op ved hendes dør, så kan hun ikke storme op og ned af trapperne, eller gå i køkkenet uden vi opdager hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

linemus

Nope, jeg synes, det er så dejligt at vide, hvor man har dem. Så længe de ikke begynder at kravle ud, så får de lov at blive.

Anmeld

5. marts 2009

Tynen

Ja, jeg har heller ikke nerver til at Stella kan vade rundt uden min viden (Men hun sover jo også alene oppe ovenpå inden vi går i seng)

Jeg er faktisk i tvivl om man "skal" have en juniorseng eller om man kan hoppe direkte over til en alm. når de er færdige med tremmesengen?!

Anmeld

5. marts 2009

linemus

Tynen skriver:

Ja, jeg har heller ikke nerver til at Stella kan vade rundt uden min viden (Men hun sover jo også alene oppe ovenpå inden vi går i seng)

Jeg er faktisk i tvivl om man "skal" have en juniorseng eller om man kan hoppe direkte over til en alm. når de er færdige med tremmesengen?!

Det kan man vel godt, men det virker bare så voldsomt, når de er så små. Det kan måske klares med en ordentlig bunke puder i fodenden. Man kan også få senge, der kan trækkes ud, så de kan vokse med barnet.

Anmeld

5. marts 2009

Plysbjørnen

Vi er heller ikke kommet igang med juniorsengen endnu... Men tror nu heller ikke at det bliver til en junior seng... for den seng vi har snakket om findes vist ikke i Juniorstørrelse...

Betina

Anmeld

5. marts 2009

linemus

Ikea har fx denne her udtræksseng (også i sortbrun):

Eller den her:

Anmeld

6. marts 2009

Lise

Simon sover i tremmesengen - og det bliver han ved med indtil han kan finde ud af at sove der hele natten, eller til han finder ud af at kravle ud over kanten.

Og når han så kan det, så tager vi den ene side af, så han selv kan kravle ud af den uden at slå sig alt for meget.

Anmeld

6. marts 2009

Mie A

Simon har sovet i juniorseng siden sidste uge og det er gået forbavsende godt. Han kommer ind til os om morgenen med sin dyne og pude i hånden og vil op og putte - Det er så kært og det smelter bare hans mors hjerte

Anmeld

6. marts 2009

Mikkelmusen

Vi har jo købt en udtræksseng, men dog ikke taget den i brug endnu. Det er hun slet ik klar til.. og det er vi sgu heller ikke!

Anmeld

6. marts 2009

Anja

Vi venter til Elias begynder at forsøge at kravle over kanten på tremmesengen. Lige nu elsker han sin seng, så jeg håber, at der går lang tid før han skal i juniorseng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.