hjælp hjælp... glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Frk.S

Derudover kan jeg fortælle dig om de normal-intervaller vi kører med:

<7,8 = Normal tolerance

7,8 -11,0 = Nedsat tolerance

<11,0 = Diabetes mellitus

Dvs. såfremt din værdi er 9,3 ligger du i området nedsat tolerance, og ikke decideret sukkersyge.

Håber det hjalp dig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

sandramor

Jamen hos mig blev der lavet sådan et prik i fingeren og så målte hun på et apparat.... Og ja den første viste 4.5 og den sidste så jeg viste 9.3 og ja det var kun fordi jeg kiggede på det.... Hun sagde bare at det var så det og jeg ville få svar pr brev....

Anmeld

6. januar 2012

Frk.S

sandramor skriver:

Jamen hos mig blev der lavet sådan et prik i fingeren og så målte hun på et apparat.... Og ja den første viste 4.5 og den sidste så jeg viste 9.3 og ja det var kun fordi jeg kiggede på det.... Hun sagde bare at det var så det og jeg ville få svar pr brev....

Ok, så du fik ikke taget en blodprøve i armen også?

Anmeld

6. januar 2012

Maja_4000

Mit var 9,2 efter de 2 timer , og jeg havde graviditetssukkersyge .. 

Anmeld

6. januar 2012

sandramor

Okay så kan jeg håbe på sønderborg kører med samme værdier....x

nej det gjorde jeg ikke :-\

Anmeld

6. januar 2012

sandramor

Aarh tror vidst bare jeg skal indstille mig på at jeg har det og så tage den derfra....

Anmeld

6. januar 2012

Maja_4000

sandramor skriver:

Aarh tror vidst bare jeg skal indstille mig på at jeg har det og så tage den derfra....

Du skal ikke tage det så tungt .. Jeg synes slet ikke det var slemt .. Faktisk skulle jeg ikke ændre på noget af det jeg spiste til dagligt .. Men skulle selvfølgelig ikke æde en hel pakke småkager eller hvad gravide kan få lyst til Hehe

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

sandramor skriver:

Hvis de ikke har taget en blodprøve så tror jeg på ingen måde at den er 100 %

Jeg fik mit tjekket i Odense og der skal en blodprøve til og 2 sek efter får man besked...

Anmeld

6. januar 2012

sandramor

Nej forstod heller ik rigtig hvorfor de ikke tog en blodprøve også....

Nej prøver også at tage det cool... Er nok bare mest ked af hvis jeg ikke får lov at føde i sønderborg.....

Anmeld

6. januar 2012

sarahjylland

Argh come on tøser. Vi har 59km fra os af og vi skal føde på OUH. Det tager en time også er vi der. Men jeg skal selv til GB i april men ved ikke hvor grænsen ligger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.