Er altså slet ikke så lille endda!
Nu her hvor Michael går hjemme, og jeg er på job, så har jeg virkelig oplevet hvad rollebytning vil sige!
Ikke bare på det med at passe unger, men hele vejen igennem.
Bare lige et eksembel, ved sgu godt det er tåbeligt, men altså, jeg kommer hjem fra job, og der står en kop dejlig varm kaffe til mig, jeg fortæller om min lidt trælse dag, og Michael modargumentere med: ja og jeg har vasket støvsuget og vasket gulv i dag. Så snakker vi lidt videre, og Michael fortæller at han puttede Tif i bad i morges, og fik hende afleveret i legestuen, og så fortæller han lidt om hvad DP havde snakket om. Ja jeg fortæller jo så om hvor mange møder jeg havde lavet, og Michael snakker om hvad Kasper har sagt og gjort.
Jeg rejser mig så og snupper mig en bolle, og jeg krummer selfølgelig på gulvet, og ud af munden på manden kommer: ALTSÅ, nu har jeg støvsuget og vasket gulv, og så snart i træder inden for dørene, så kan jeg begynde forfra.
Så går Michael over og handler, og kommer hjem og fylder i køleskabet, og så finder han den her agurk, som nok lige har set bedre dage...den vifter han så med, og mens han nærmest beabrejdende siger: hvorfor er det kun mig der piller det ud af køleskabet, som er for gammelt?
og så slog det mig, vi har helt og aldeles byttet roller

Han er blevet den hjemmegående husmor, og jeg er blevet hende som kommer træt hjem om aftenen.
Jeg er den som nu skal finde det spændene at Tif har haft rendskid, eller at gulvet er vasket, mens han skal høre på nyheder ude fra den virkelige verden.
Forskellen ligger ikke fra mand til kvinde, men fra arbejdende og til hjemmegående...
jeg aner sgu ikke hvad jeg vil med det her indlæg, men det var bare så underligt, da det gik op for mig, hvordan vi på få uger helt og aldeles har byttet roller.
Om natten høre jeg heller ikke hvis Tif giver lyd, men det gør Michael så til gengæld...jarmen jeg aner slet ikke hvordan vi så hurtigt kunne lave om på vores roller?
Hvad skal der da ikke ske, når han også begynder på job