er så træt af de smerter i mit underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvad sker der.

Det startede for 3-4 dage siden med niv og jag i underlivet, og så havde jeg en nat hvor jeg havde ekstrem kvalme/sult og måtte op og spise midt om natten.

nu har jeg de sidste 2-3 dage haft mens smerter meget kraftig og føler hele tiden min mens er på vej.

jeg havde i nat ondt med mange niv og jag og var oppe for at gå lidt rundt fordi det gjorde så ondt. Måtte enda rive natbukserne af for at det ikke strammede om mit underliv.

nu tænker jeg så, hvis det ikke er gravidtet som jeg er ved at tro det IKKE er, hvad er det så? blærebetændelse?

jeg er i dag 3+0 hvis ja jeg skulle være heldig at være gravid.

ingen ømme dutter, kun ondt i underlivet, lidt kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hvad sker der.

Det startede for 3-4 dage siden med niv og jag i underlivet, og så havde jeg en nat hvor jeg havde ekstrem kvalme/sult og måtte op og spise midt om natten.

nu har jeg de sidste 2-3 dage haft mens smerter meget kraftig og føler hele tiden min mens er på vej.

jeg havde i nat ondt med mange niv og jag og var oppe for at gå lidt rundt fordi det gjorde så ondt. Måtte enda rive natbukserne af for at det ikke strammede om mit underliv.

nu tænker jeg så, hvis det ikke er gravidtet som jeg er ved at tro det IKKE er, hvad er det så? blærebetændelse?

øv det lyder rigtig ubehageligt..

det kan godt være starten på en graviditet, men det kan også være kroppen der gør klar tim en mens om en lille uge..

kroppen er en mærkværdig skabelse, man kan aldrig regne med den desværre..

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hvad sker der.

hmm av for pokker da.... Hvordan er det så nu, har du stadigvæk ondt? 

Altså blærebetændelse Svier som regel når man tisser i mere eller mindre grad? Det gør fandens ondt , og du kan blive utilpas og få kvalme af det... 

Synes det virker lidt tidligt at få så ondt hvis det skulle være en graviditet? Synes klart hvis du bliver ved at have ondt du skal kontakte lægen.. det kan også være underlivs betændelse, det giver øget lidt gulig/brunligt udflåd.. 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har som jeg sidder her ikke ondt som i nat man er så øm i underlivet og ind imellem kommer der små stk og jag i underlivet.

jeg har ikke svie i underlivet når jeg tisser og udflåd er hvid.

jeg må lige se hvordan det bliver i nat og så må jeg til læge mandag hvis det bliver ved.

døjer også med diarre hver morgen, altså de sidste 4 dage har jeg haft diarre

hvor er det træls, virkelig

Anmeld

6. januar 2012

Karin1982

Sådan har jeg også haft det siden min ÆL den 13 december.

Sulten og kvalme, niv og jag i underlivet og gloet underligt når min mens ikke dukkede op for det følte lige sådan

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har som jeg sidder her ikke ondt som i nat man er så øm i underlivet og ind imellem kommer der små stk og jag i underlivet.

jeg har ikke svie i underlivet når jeg tisser og udflåd er hvid.

jeg må lige se hvordan det bliver i nat og så må jeg til læge mandag hvis det bliver ved.

døjer også med diarre hver morgen, altså de sidste 4 dage har jeg haft diarre

hvor er det træls, virkelig

tarmene kan sagtens give dig smerter , er du på penicillin eller andet? 

Mange forveksler faktisk tarmsmerter med underlivs smerter... 

jeg håber da for dig det snart går over.. 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

nej jeg er ikke på pencelin.

håber jeg også og 1000 tak

Jeg tror når jeg har fri at jeg tager hjem og smider mig lidt på sofaen, så må manden forkæle mig. piv piv.

har haft tarmproblemer hele livet er nemlig født med nervøs tyktarm men det er en helt anden smerte end det her.

jeg tager til læge mandag hvis det ikke forandre sig.

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.