4+1.. hvis hvis hvis :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Melanie Bjerre

Heej tøser

Ja jeg skulle så være 4+1 hvis jeg er gravid.. Jeg testede igår, og der var den 110 % negativ, desværre...

Jeg er træt hele tiden, jeg kunne sove over alt, jeg sover 8 timer hver nat og ud over det sover jeg 3 timer når jeg kommer hjem fra skole, det er helt vildt.. ??

Jeg har ømme bryster (meget lidt) og ømme brystvorter...

Jeg plejer at elske mælk men det kan jeg bare slet ikke li mere ...??

Nogen der ved noget eller kan komme med nogle kloge bemærkninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

EnGodMor

Er din mens udblevet i 4 uger nu???

Du kan sagens være gravid, selvom en test har vist negativ, nogen kvinder laver bare ikke nok HCG i urinen, til at kunne ses på en test

Det kan os være du har har tisset for meget på testen, så viser den os negativt.

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Ja jeg skulle så være 4+1 hvis jeg er gravid.. Jeg testede igår, og der var den 110 % negativ, desværre...

Jeg er træt hele tiden, jeg kunne sove over alt, jeg sover 8 timer hver nat og ud over det sover jeg 3 timer når jeg kommer hjem fra skole, det er helt vildt.. ??

Jeg har ømme bryster (meget lidt) og ømme brystvorter...

Jeg plejer at elske mælk men det kan jeg bare slet ikke li mere ...??

Nogen der ved noget eller kan komme med nogle kloge bemærkninger?

hmmm ... Ja... Jeg får næsten altid ømme bryster 14 dage før mens, og murren i underlivet. Når jeg tænker på jeg måske kan være gravid ændrer min lugtesans sig, den bliver Skærpet for et godt ord. 

for der er noget.. Jeg har selv testdag idag og underligt nok ingen ømme bryster til mig i denne omgang, så mon ikke min mens bare er forsinket. 

Jeg har sat mig for jeg ikke vil teste, jeg venter og ser tiden an ..  

Anmeld

6. januar 2012

Melanie Bjerre

engodmor skriver:

Du kan sagens være gravid, selvom en test har vist negativ, nogen kvinder laver bare ikke nok HCG i urinen, til at kunne ses på en test

Det kan os være du har har tisset for meget på testen, så viser den os negativt.

Nej, det er 4 uger siden jeg havde den sidst

Kan man tisse for meget på den?

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

engodmor skriver:

Nej hun er måske i uge 4+1  

Anmeld

6. januar 2012

LilleLene

Bare husk på at du sagtens kan begyndte at føle dig gravid og sådan, når man hele tiden går og håber, venter og kun tænker på der skal komme en baby

Anmeld

6. januar 2012

Melanie Bjerre

Camillos skriver:

hmmm ... Ja... Jeg får næsten altid ømme bryster 14 dage før mens, og murren i underlivet. Når jeg tænker på jeg måske kan være gravid ændrer min lugtesans sig, den bliver Skærpet for et godt ord. 

for der er noget.. Jeg har selv testdag idag og underligt nok ingen ømme bryster til mig i denne omgang, så mon ikke min mens bare er forsinket. 

Jeg har sat mig for jeg ikke vil teste, jeg venter og ser tiden an ..  

Jo jo, men de ømme bryster er først kommet her inden for den sidste uge, og det samme gælder trætheden. og jeg har aldig oplevet at min smags ting har ændret sig??

også for dig

Jeg vil egentligt heller ikke teste, og jeg har heller ikke rigtig tænkt på baby den her måned, men nu begynder det fordi der sker noget som ikke er sket før??

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Melanie-Marie92 skriver:

Jo jo, men de ømme bryster er først kommet her inden for den sidste uge, og det samme gælder trætheden. og jeg har aldig oplevet at min smags ting har ændret sig??

også for dig

Jeg vil egentligt heller ikke teste, og jeg har heller ikke rigtig tænkt på baby den her måned, men nu begynder det fordi der sker noget som ikke er sket før??

Jeg tør ikke sætte dine forhåbninger op Psyken kan gøre mange ting!! .. Vent til imorgen og tag en test... og smid så en update 

Anmeld

6. januar 2012

MSM

Det kommer jo lidt an på hvornår du havde din ægløsning i forhold til hvor langt du er henne hvis du er gravid.. Men vent nogle dage og tag en ny test..

for at den er der

Anmeld

6. januar 2012

Melanie Bjerre

Camillos skriver:

Jeg tør ikke sætte dine forhåbninger op Psyken kan gøre mange ting!! .. Vent til imorgen og tag en test... og smid så en update 

Ja, det jo det, det har jeg også været ude for lidt for mange gange

Jeg tester først søndag eller mandag tror jeg, men der skal jeg nok smide en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.