Har sådan lyst til og teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Niv, jag og murren onsdag og torsdag men intet Idag men stadig ingen mens. Troede lige det var kommet men der var kun lidt i trusserne ingenting på papiret . Hvis jeg er gravid ville jeg være 4+1. men testede onsdag aften og den var negativ. Så burde vel vente med at teste til på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Niv, jag og murren onsdag og torsdag men intet Idag men stadig ingen mens. Troede lige det var kommet men der var kun lidt i trusserne ingenting på papiret . Hvis jeg er gravid ville jeg være 4+1. men testede onsdag aften og den var negativ. Så burde vel vente med at teste til på mandag

Du kan sagtens teste idag ... Hvis du er gravid skulle hcg være 2* fordoblet på 2 dage.. .. 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du kan sagtens teste idag ... Hvis du er gravid skulle hcg være 2* fordoblet på 2 dage.. .. 

Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men kender du det man tør ikke for er bange for og blive skuffet og hvis den er der er det vel kun ægget der lige har sat sig fast . Har ikke en gang ømme bryster eller noget som sidste gang med der var jeg vidst os 5 uger henne før jeg fandt ud af det

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men kender du det man tør ikke for er bange for og blive skuffet og hvis den er der er det vel kun ægget der lige har sat sig fast . Har ikke en gang ømme bryster eller noget som sidste gang med der var jeg vidst os 5 uger henne før jeg fandt ud af det

Altså man siger man burde kunne teste fra 1 dag menstrationen er udeblevet 

Men ja kender alt for godt det med skuffelsen, jeg ejer ikke en normal cyklus.. så jeg aner ikke hvornår jeg skal teste der kan gå alt fra 2 - 9 måneder imellem mine menstrationer. Så jeg er blevet skuffet oceaner af gange. 

Jeg har været gravid 4 gange før, men desværre tabt. Jeg har testdag i dag i følge mine egne beregninger, men jeg fornemmer ikke rigtig noget graviditet, så jeg ser lige tiden an..  

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Altså man siger man burde kunne teste fra 1 dag menstrationen er udeblevet 

Men ja kender alt for godt det med skuffelsen, jeg ejer ikke en normal cyklus.. så jeg aner ikke hvornår jeg skal teste der kan gå alt fra 2 - 9 måneder imellem mine menstrationer. Så jeg er blevet skuffet oceaner af gange. 

Jeg har været gravid 4 gange før, men desværre tabt. Jeg har testdag i dag i følge mine egne beregninger, men jeg fornemmer ikke rigtig noget graviditet, så jeg ser lige tiden an..  

Ja det burde man vel egentligt. Årh så har jeg ikke noget og brokke mig over. Føler virkelig med dig. Jeg håber at det snart lykkes for dig. Jeg må tage over og købe en test

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja det burde man vel egentligt. Årh så har jeg ikke noget og brokke mig over. Føler virkelig med dig. Jeg håber at det snart lykkes for dig. Jeg må tage over og købe en test

jeg krydser hvad der krydses kan for dig ..  

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg krydser hvad der krydses kan for dig ..  

Negativ så mon ikke mens kommer her en af dage øv øv øv

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Negativ så mon ikke mens kommer her en af dage øv øv øv

op på hesten igen Når du endelig bliver gravid er du forberedt, og glæder dig super meget ...! 

Det er et stort ønske for os alle her på baby.dk, det skal lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.