Når mens bliver uregelmæssig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Peanut

Hej piger..

Min mens, har siden jeg smed pillerne været relativ regelmæssig.. Kunne altid regne med 27 +/- 1 dag i perioden... Men denne gang er der gået 31 dage siden sidst..

Hvordan så lige med ÆL? Er vant til at den falder på 13-dagen, gør den stadig det? eller går der også længere tid, når perioden er forlænget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

morbibi

Mener bestemt, at der også går længere tid, når mens er længere undervejs. Altid ca 14 dage før forventet mens, ÆL kommer

Anmeld

6. januar 2012

Peanut

Mener bestemt, at der også går længere tid, når mens er længere undervejs. Altid ca 14 dage før forventet mens, ÆL kommer

Okay tak for det.. 

Jeg plejer nu at regne frem til min ÆL fra første mens-dag, men det er måske forkert?

Anmeld

8. januar 2012

morbibi

Hvis din mens er 28 dage, så er det vel lige meget, hvor man regner fra. Problemet opstår, når ens mens er kortere eller længere, derfor man siger 14 dage FØR forventet mens, men det er nogle gange svært, hvis den er uregelmæssig

Anmeld

8. januar 2012

Kris89

ÆL ligger som hovedregl 14 dage FØR forventet mens.. siger de kloge i hvert fald

men ta det som et positiv tegn at mens bliver ureglmæssig, forstået på den måde, at p-pillerne nu måske er ved at forlade din krop og du får din egen cyklus

Anmeld

8. januar 2012

Peanut

Kris89 skriver:

ÆL ligger som hovedregl 14 dage FØR forventet mens.. siger de kloge i hvert fald

men ta det som et positiv tegn at mens bliver ureglmæssig, forstået på den måde, at p-pillerne nu måske er ved at forlade din krop og du får din egen cyklus

Nå for pokker, jeg troede at det var fra 1. mens dag.. Den måde har jeg talt på.. hehe.. Og når jeg har taget tests, lå ÆL på 13. dagen efter 1. mens-dag 

Men ja, min mens var uregelmæssig (sådan husker jeg det) da jeg startede på p-piller i sin tid - så du kan godt have ret i at det er gode tegn 

Anmeld

8. januar 2012

Kris89

Peanut skriver:

Nå for pokker, jeg troede at det var fra 1. mens dag.. Den måde har jeg talt på.. hehe.. Og når jeg har taget tests, lå ÆL på 13. dagen efter 1. mens-dag 

Men ja, min mens var uregelmæssig (sådan husker jeg det) da jeg startede på p-piller i sin tid - så du kan godt have ret i at det er gode tegn 

altså det svinger jo hvornår den præcis ligger, men det er deromkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.