Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Min mens, har siden jeg smed pillerne været relativ regelmæssig.. Kunne altid regne med 27 +/- 1 dag i perioden... Men denne gang er der gået 31 dage siden sidst..
Hvordan så lige med ÆL? Er vant til at den falder på 13-dagen, gør den stadig det? eller går der også længere tid, når perioden er forlænget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mener bestemt, at der også går længere tid, når mens er længere undervejs. Altid ca 14 dage før forventet mens, ÆL kommer
Okay tak for det..
Jeg plejer nu at regne frem til min ÆL fra første mens-dag, men det er måske forkert?
ÆL ligger som hovedregl 14 dage FØR forventet mens.. siger de kloge i hvert fald
men ta det som et positiv tegn at mens bliver ureglmæssig, forstået på den måde, at p-pillerne nu måske er ved at forlade din krop og du får din egen cyklus
Kris89 skriver: ÆL ligger som hovedregl 14 dage FØR forventet mens.. siger de kloge i hvert fald men ta det som et positiv tegn at mens bliver ureglmæssig, forstået på den måde, at p-pillerne nu måske er ved at forlade din krop og du får din egen cyklus
Nå for pokker, jeg troede at det var fra 1. mens dag.. Den måde har jeg talt på.. hehe.. Og når jeg har taget tests, lå ÆL på 13. dagen efter 1. mens-dag
Men ja, min mens var uregelmæssig (sådan husker jeg det) da jeg startede på p-piller i sin tid - så du kan godt have ret i at det er gode tegn
Peanut skriver: Nå for pokker, jeg troede at det var fra 1. mens dag.. Den måde har jeg talt på.. hehe.. Og når jeg har taget tests, lå ÆL på 13. dagen efter 1. mens-dag Men ja, min mens var uregelmæssig (sådan husker jeg det) da jeg startede på p-piller i sin tid - så du kan godt have ret i at det er gode tegn
altså det svinger jo hvornår den præcis ligger, men det er deromkring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128