Miiiiiikro....??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

Tynen

Nu vi er i gang med at efterlyse, hvor er hun så??!

Synes dælme det er længe siden vi har set hende (Medmindre at jeg laver en Line og dermed har overset en meget vigtig faktor - Sorry Line, du ka´ ta´ det!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

Rasmine

Så vidt jeg husker er der da ingen Miiiiikro i denne gruppe?

Anmeld

5. marts 2009

Loggidut

jo der er...og hvor pokker er hun da henne...du har ret tynen, det er ved at være lang tid siden!

MIIIIIIIKRO

Anmeld

5. marts 2009

linemus

Jamen, Tynen (og alle de andre med hjerneblødninger ) Miiikro blev til BellaT og det er altså ikke så frygteligt længe siden, jeg har set hende skrive...

Anmeld

5. marts 2009

Loggidut

nåååå ja...peeeeeew...det er sgu rigtigt, lol...og hende skriver jeg jo med hele tiden...låååål...sloggi, nu sindsyg gammel!

Anmeld

5. marts 2009

Tynen

linemus skriver:

Jamen, Tynen (og alle de andre med hjerneblødninger ) Miiikro blev til BellaT og det er altså ikke så frygteligt længe siden, jeg har set hende skrive...

Jamen det ved jeg.. Men synes bare stadig det var længe siden hun havde skrevet.

Btw - For mig er hun ALTID Miiikro!!!!

Anmeld

5. marts 2009

linemus

Jamen det er da også hele 2 dage siden, hun loggede på sidst!! Hvad sker der??!!

Kender I det, at man kan blive helt oprørt over, at nogen ikke svarer el.lign. og så opdager man, at det kun er et lille døgn siden, man har postet indlægget? Det føles bare som en uge. Måske fordi man reloader 40 gange om dagen

Anmeld

5. marts 2009

Tynen

linemus skriver:

Jamen det er da også hele 2 dage siden, hun loggede på sidst!! Hvad sker der??!!

Kender I det, at man kan blive helt oprørt over, at nogen ikke svarer el.lign. og så opdager man, at det kun er et lille døgn siden, man har postet indlægget? Det føles bare som en uge. Måske fordi man reloader 40 gange om dagen

Jamen .. hun har da ikke skrevet noget.. Eller hvad?

Haha!
Da jeg lavede den preggy-update og kun 2 havde svaret INDEN jeg tog på arbejde (Tror seriøst kun der var gået 18 minutter), tænkte jeg også: Hmm.. Så gider de nok slet ikke høre om det.

Da jeg så loggede på et par timer senere var der faktisk flere der havde svaret end jeg havde regnet med

Latterligt, men går tit amok med F5 tasten

Anmeld

5. marts 2009

linemus

Hun er fx online lige nu...

Ha ha ha, Tynen Rart nok man ikke er den eneste

Anmeld

5. marts 2009

BellaT

Ha Ha Ha! Hvor er I bare søde! Jeg er da lige præcis her. Stadig. For evigt. Always.

fra BellaT......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.