kan jeg godt teste imorgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil være omkring 3+5 imorgen, er det for tidligt at teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Masig

jeg testede 3+3, men det er ikke sikkert du kan teste så tidligt.. Kommer an på hvor hurtigt du danner hcg i kroppen.. nogle går en uge over tid før de kan få en positiv test, andre kan teste næsten en uge før... Du kan jo prøve og se hvad der sker... Er den negativ og mens udebliver kan du jo teste igen om nogle dage og se ad...

Anmeld

5. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg vil være omkring 3+5 imorgen, er det for tidligt at teste??

Nej, du kan sagtens få II nu, hvis der er noget i gære.

Krydser for dig 

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

jeg testede 3+3, men det er ikke sikkert du kan teste så tidligt.. Kommer an på hvor hurtigt du danner hcg i kroppen.. nogle går en uge over tid før de kan få en positiv test, andre kan teste næsten en uge før... Du kan jo prøve og se hvad der sker... Er den negativ og mens udebliver kan du jo teste igen om nogle dage og se ad...

jeg har brugt 3 teste allerede..

testede igår, men den var negativ, så håber bare på en lille bitte tynd utydelig streg imorgen.. ellers må jeg i netto efter flere teste..

men har bare så mange symptomer, og kaster op hele tiden.. så vil bare gerne snart vide besked

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej, du kan sagtens få II nu, hvis der er noget i gære.

Krydser for dig 

uhh jeg håber..

men det er bedst med morgen urin ikke??

Anmeld

5. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

uhh jeg håber..

men det er bedst med morgen urin ikke??

De fleste vil svar "ja" på det spørgsmål, men jeg har hørt om mange (og det er også egen erfaring), at jeg har fået flotteste streger om eftermiddagen/aftenen - det gælder blot om, at urinen har ligget længe nok i blæren og ikke er "udvandet", så drik mindst muligt og vent omkring 4 timer, så burde der være nok hormon til at give udslag, hvis der er noget på vej.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

De fleste vil svar "ja" på det spørgsmål, men jeg har hørt om mange (og det er også egen erfaring), at jeg har fået flotteste streger om eftermiddagen/aftenen - det gælder blot om, at urinen har ligget længe nok i blæren og ikke er "udvandet", så drik mindst muligt og vent omkring 4 timer, så burde der være nok hormon til at give udslag, hvis der er noget på vej.

så bliver det ikke idag jeg tester..

har lige drukket lidt mere cola end godt er men det er nu så godt til at holde kvalmen på afstand især hvis man blander det med mariekiks..

men vil teste imorgen så.. vil tisse godt af i aften, og så teste imorgen tidlig

Anmeld

5. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

jeg har brugt 3 teste allerede..

testede igår, men den var negativ, så håber bare på en lille bitte tynd utydelig streg imorgen.. ellers må jeg i netto efter flere teste..

men har bare så mange symptomer, og kaster op hele tiden.. så vil bare gerne snart vide besked

Så prøv at vent nogle dage (hvis du kan ) og så test igen... Kunne da godt lyde som om der er noget, men nogle får det jo også skidt op til mens.. oplevede jeg selv nogle gange... Jeg testede også mere positiv om eftermiddagen end om morgenen så morgenurin behøver ikke være bedst... Det er som en anden skriver bare vigtigt at urinen er koncentreret og har ligget i blæren noget tid uden at være fortyndet med væske...

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Så prøv at vent nogle dage (hvis du kan ) og så test igen... Kunne da godt lyde som om der er noget, men nogle får det jo også skidt op til mens.. oplevede jeg selv nogle gange... Jeg testede også mere positiv om eftermiddagen end om morgenen så morgenurin behøver ikke være bedst... Det er som en anden skriver bare vigtigt at urinen er koncentreret og har ligget i blæren noget tid uden at være fortyndet med væske...

må forsøge ikke at drikke så meget så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.