Bør jeg ringe til fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

pemiro

NJN skriver:

Sorry for spørgsmålet, men det kunne være årsagen.. Havde du sex igår, eller forgårs??  

Nej havde jeg ikke ellers havde jeg også givet det "skylden"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

pemiro

livhemdrup skriver:

Jeg ville bestemt rringe til fødegangen

Tak for svar
Læs evt min update herinde

Anmeld

5. januar 2012

pemiro

An&Jo skriver:

enig her

Tak for svar. Har snakket med fg, læs evt min update herinde

Anmeld

5. januar 2012

pemiro

CmarianN skriver:

Super 

Håber du kan komme med positiv opdate! 

Har skrevet update

Anmeld

5. januar 2012

hautecouture

pemiro skriver:

Hej alle
Jeg har lige været på wc og tisse og så er der noget mørkebrunt udflåd på papiret da jeg tører mig. Jeg er 18+1 idag og har igen smerter udover luft i maven
Hvad ville i gøre? Se tiden an og vente til md scanning den 18. Jan eller ville i ringe til fg og høre dem?

Tak for hjælpen

efter hvad ved er det vidst meget normalt så længe man ikke får mens-agtigt blod, så hvis du ikke har nogle smerter så ville jeg ikke gøre noget.

Medmindre du er meget nervøs, så ring og få afklaring, men jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret

Anmeld

5. januar 2012

hautecouture

årh, var vidst lidt hurtig, så ikke du havde skrevet update

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

pemiro skriver:

Ikke i mit tilfælde, jeg skal ringe til fødegang hvis der er noget uden for min læge eller jordemoders åbningstid.. Det fik jeg af vide af min jordemoder og hun klistrede deres nummer på min vandrejournal.
Sådan må det åbenbart være her i odense, det er sikkert forskelligt fra by til by

Jeg bor også i Odense og fik at vide, at inden uge 24 hedder den vagtlægen da fostret ikke er levedygtigt for tidligst 24+0

Men dejligt, det ikke var noget. Slap af og hyg dig på sofaen

Anmeld

5. januar 2012

pemiro

Baagøe skriver:

Jeg bor også i Odense og fik at vide, at inden uge 24 hedder den vagtlægen da fostret ikke er levedygtigt for tidligst 24+0

Men dejligt, det ikke var noget. Slap af og hyg dig på sofaen

Det var da mærkeligt.. Det er ikke mere end to uger før jul jeg fik det afvide. Og hun sagde endda at jeg skulle ringe bare der var det mindste så jeg ikke var nervøs og fik endda to numre til fg.. Men de sagde heller intet til det derude og var rigtig flinke til at forklare så er glad for jeg lige fik ringet..
Nu ser jeg bare frem til md om 13 dage :O så jeg kan se lillemanden har det godt

Anmeld

5. januar 2012

CmarianN

pemiro skriver:

Update:
Jeg skulle ligge mig og slappe af. Så længe der ingen smerter var og det ikke var frisk blod var det meget normalt at opleve i graviditeten pga sarte hinder og sådan. Hvis jeg fik frisk blod eller smerter skulle jeg ringe igen.
Så nu ligger jeg på sofaen under dynen

Det var godt at høre :-)

God aften på sofaen ;-)

Anmeld

6. januar 2012

Pige2009

pemiro skriver:

Det var da mærkeligt.. Det er ikke mere end to uger før jul jeg fik det afvide. Og hun sagde endda at jeg skulle ringe bare der var det mindste så jeg ikke var nervøs og fik endda to numre til fg.. Men de sagde heller intet til det derude og var rigtig flinke til at forklare så er glad for jeg lige fik ringet..
Nu ser jeg bare frem til md om 13 dage :O så jeg kan se lillemanden har det godt

Det er nok lavet om siden jeg fødte så. Min datter kom til verden 25/10-2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.