Bør jeg ringe til fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

pemiro

Hej alle
Jeg har lige været på wc og tisse og så er der noget mørkebrunt udflåd på papiret da jeg tører mig. Jeg er 18+1 idag og har igen smerter udover luft i maven
Hvad ville i gøre? Se tiden an og vente til md scanning den 18. Jan eller ville i ringe til fg og høre dem?

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

livhemdrup

pemiro skriver:

Hej alle
Jeg har lige været på wc og tisse og så er der noget mørkebrunt udflåd på papiret da jeg tører mig. Jeg er 18+1 idag og har igen smerter udover luft i maven
Hvad ville i gøre? Se tiden an og vente til md scanning den 18. Jan eller ville i ringe til fg og høre dem?

Tak for hjælpen

Jeg ville bestemt rringe til fødegangen

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

livhemdrup skriver:

Jeg ville bestemt rringe til fødegangen

enig her

Anmeld

5. januar 2012

CmarianN

Jeg ville også ringe hvis det var mig... MEN man er vel ikke tilknyttet FG før man er lidt over halvvejs, eller???

Håber Ik der er noget alvorligt.... 

PØJ PØJ med det

Anmeld

5. januar 2012

pemiro

CmarianN skriver:

Jeg ville også ringe hvis det var mig... MEN man er vel ikke tilknyttet FG før man er lidt over halvvejs, eller???

Håber Ik der er noget alvorligt.... 

PØJ PØJ med det

Da jeg var til jm første gang fik jeg deres nummer og fg nummer og fik af vide jeg skulle kontakte dem når jm og alm læge var lukket og at jeg ikke skulle ringe til vagtlæge

Jeg ringer når jeg har spist, kommer med update

Anmeld

5. januar 2012

CmarianN

pemiro skriver:

Da jeg var til jm første gang fik jeg deres nummer og fg nummer og fik af vide jeg skulle kontakte dem når jm og alm læge var lukket og at jeg ikke skulle ringe til vagtlæge

Jeg ringer når jeg har spist, kommer med update

Super 

Håber du kan komme med positiv opdate! 

Anmeld

5. januar 2012

NJN

Sorry for spørgsmålet, men det kunne være årsagen.. Havde du sex igår, eller forgårs??  

Anmeld

5. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej så længe du ikke er min.24+0 er det din egen læge du skal have fat i,men der er ingen grund til at opsøge læge,brunt udflåd er som regl ganske harmløst,da det er gammel blod.

Anmeld

5. januar 2012

pemiro

Update:
Jeg skulle ligge mig og slappe af. Så længe der ingen smerter var og det ikke var frisk blod var det meget normalt at opleve i graviditeten pga sarte hinder og sådan. Hvis jeg fik frisk blod eller smerter skulle jeg ringe igen.
Så nu ligger jeg på sofaen under dynen

Anmeld

5. januar 2012

pemiro

mea skriver:

Nej så længe du ikke er min.24+0 er det din egen læge du skal have fat i,men der er ingen grund til at opsøge læge,brunt udflåd er som regl ganske harmløst,da det er gammel blod.

Ikke i mit tilfælde, jeg skal ringe til fødegang hvis der er noget uden for min læge eller jordemoders åbningstid.. Det fik jeg af vide af min jordemoder og hun klistrede deres nummer på min vandrejournal.
Sådan må det åbenbart være her i odense, det er sikkert forskelligt fra by til by

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.