Hvor længe burde man teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

Hvor længe burde min æl-teste være positiv? Den er nu positiv på 3. dag. 

Der står jo at man har æl 24-48 timer efter man har testet positiv. Men glæder det fra den sidste dag man tester positiv, eller hvordan? 

Håber nogen kan hjælpe mig lidt her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe mig?

Anmeld

5. januar 2012

Annana89

Jeg prøvede os at bruge ÆL teste men sys aldrig jeg kunne finde uf dem! Sys at jeg testede positivt mange dage i træk og at stregen aldrig blev stærkere i farven!

Vi droppede dem og så sexede vi bare mange dage indeigor mens jeg mente jeg have ÆL! 

Så kan ikke helt hjælpe dig på anden vis end at hvis den overhovedt ser positiv ud så er det bare igang med lagengymnastiikken nogle dage!

Anmeld

5. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den kan godt være positiv i op til 7 dage,men man har stadig ÆL 24-36 timer efter 1.positiv test.

Derfor skriver producenterne også,at man ikke behøver teste mere,når man først har fået en positiv test.

Anmeld

5. januar 2012

Annana89

mea skriver:

Den kan godt være positiv i op til 7 dage,men man har stadig ÆL 24-36 timer efter 1.positiv test.

Derfor skriver producenterne også,at man ikke behøver teste mere,når man først har fået en positiv test.

Jeg ys bare det var så svært at se hvornår den var "rigtig" positiv. Stregerne skal jo være lige tydelige! det sys jeg aldrig rigtig mine blev

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Okay, skal man så sexe alle 7 dage (hvis den er positiv 7 dage?)

Anmeld

5. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det er mest optimalt at have sex den dag testen er positiv,og de næste 3 dage..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Nej det er mest optimalt at have sex den dag testen er positiv,og de næste 3 dage..

Okay tak for svar

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Jeg prøvede os at bruge ÆL teste men sys aldrig jeg kunne finde uf dem! Sys at jeg testede positivt mange dage i træk og at stregen aldrig blev stærkere i farven!

Vi droppede dem og så sexede vi bare mange dage indeigor mens jeg mente jeg have ÆL! 

Så kan ikke helt hjælpe dig på anden vis end at hvis den overhovedt ser positiv ud så er det bare igang med lagengymnastiikken nogle dage!

Ja jeg forstår altså heller ikke helt de teste der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.