Er forvirret,nogen som har prøvet dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

E.J.mor.

hej piger.

jeg vil rigtig gerne være gravid igen.

jeg fik taget min hormon spiral ud den 25 oktober

den 27 oktober får jeg så min mens

og så får jeg mens igen den 20 november

og så går tiden og jeg undre mig over ikke min mens kommer omkring den 14 december.

dagene går jeg tager teste som besat med nogle dages mellemrum men de er negative og negative og negative

det skal lige siges i de andre to graviditeter har jeg næsten helle ikke kunne teste m en alm test pga det stof man skal have i kroppen var for svagt.

jeg kontakter min læge og får taget en blodprøve d 22 december og jeg ringer svar den 27 dec og den var negativ

jeg har stadig ingen mens fået siger jeg til lægen,og hun siger at jeg skal ha taget en ny blodprøve 14 dage efter.

den tid er gået nu og stadig ingen mens,og jeg går og får smerter i underlivet og har konstant tissetrang osv.

jeg syntes at ventetiden er lang og ringer til min gynegolog og får en tid til idag,jeg kommer derover og lægen er syg lor.

jeg måtte gå igen og har fået en ny tid til på mandag

jeg kan ik holde det nu den uvished og konstant tissetrang og bekymringer,det påvirker mig så meget ik at vide hva der sker.

enten er jeg gravid eller os skal jeg har ha min mens hvor blir den så af....

nogen af jer piger der har en mening om dette eller har erfaring..???

hilsen en bekymret pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Camillos

E.J.mor. skriver:

hej piger.

jeg vil rigtig gerne være gravid igen.

jeg fik taget min hormon spiral ud den 25 oktober

den 27 oktober får jeg så min mens

og så får jeg mens igen den 20 november

og så går tiden og jeg undre mig over ikke min mens kommer omkring den 14 december.

dagene går jeg tager teste som besat med nogle dages mellemrum men de er negative og negative og negative

det skal lige siges i de andre to graviditeter har jeg næsten helle ikke kunne teste m en alm test pga det stof man skal have i kroppen var for svagt.

jeg kontakter min læge og får taget en blodprøve d 22 december og jeg ringer svar den 27 dec og den var negativ

jeg har stadig ingen mens fået siger jeg til lægen,og hun siger at jeg skal ha taget en ny blodprøve 14 dage efter.

den tid er gået nu og stadig ingen mens,og jeg går og får smerter i underlivet og har konstant tissetrang osv.

jeg syntes at ventetiden er lang og ringer til min gynegolog og får en tid til idag,jeg kommer derover og lægen er syg lor.

jeg måtte gå igen og har fået en ny tid til på mandag

jeg kan ik holde det nu den uvished og konstant tissetrang og bekymringer,det påvirker mig så meget ik at vide hva der sker.

enten er jeg gravid eller os skal jeg har ha min mens hvor blir den så af....

nogen af jer piger der har en mening om dette eller har erfaring..???

hilsen en bekymret pige

Det er hårdt og utrolig krævende at vente. 

Mine menstrationer spænder imellem 1 - 9 måneder pr gang. 

Din menstration skal nok komme, med mindre du er gravid, men din Psyke kan give dig symptomer på graviditet og udskyde din mens. Din krop skal også lige have lov at komme sig efter hormon spiralen.

Der er rigtig mange af de her indlæg inde på Baby, så jeg vil gå ud fra det er helt normalt. 

Du må slå koldt vand i blodet og tænk så : Hvis der er en lille spire i din mave er det jo bare en god ting, hvis der ikke er får du snart din menstration og så kan i prøve igen. 

Anmeld

5. januar 2012

E.J.mor.

tak for dit svar

jeg bliver bar så angst om tanken at tænk hvis jeg ikke får flere

det er et stort stort ønske

vi har jessica på 3 1/2 år

og så har vi et englebarn som jeg mistede i uge 22 ( rygmarvsbrok)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.