Har i oplevet det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Min sidste mens var den 8 dec så mens burde være her Idag . Sådan ca. Igår havde jeg jag i underlivet det har jeg os i Idag dog lidt mere sådan murren. Jeg har ALDRIG op levet smerte før min mens. Har i det ? Det skal dog lige siges at jeg mistede i nov og har kun haft en mens siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Min sidste mens var den 8 dec så mens burde være her Idag . Sådan ca. Igår havde jeg jag i underlivet det har jeg os i Idag dog lidt mere sådan murren. Jeg har ALDRIG op levet smerte før min mens. Har i det ? Det skal dog lige siges at jeg mistede i nov og har kun haft en mens siden

Tag en test det plejer at afklare spørgsmålene omkring graviditet. Jeg har tit smerter dagen op til mens , faktisk kan jeg have smerter en hel uge inden jeg skal menstruere.. 

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Tag en test det plejer at afklare spørgsmålene omkring graviditet. Jeg har tit smerter dagen op til mens , faktisk kan jeg have smerter en hel uge inden jeg skal menstruere.. 

Jeg tog en igår aftes. Den var negativ. Jeg må vel bare vente og se tiden an.

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Kan det ha været min æggeløsning ? For har stadig ikke fået menstruation ??? Har dog haft lidt brunligt udflåd ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.