Andre der skriver eksamensopgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Jeg har også d niveau.. Håber du kan hjælpe mig lidt  

Hvad lavede du i din individuelle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Hvad lavede du i din individuelle?

Der skulle vi skrive om Danmark. Rigtigt spændende.. 

Anmeld

5. januar 2012

Giraffen

Kongmulle skriver:

Jaaaaaaaaah! Sæt mig på ynke-holdet. Laver også sidste eksamensopgave og skal op næste torsdag den 12. Giiiiiiiiiiiider ikke mere nu. Så ynk ynk ynk

uuuh min skal også afleveres den 12. men jeg starter et nyt fag lige bagefter så altså iiih 

Anmeld

5. januar 2012

dola

Jeg havde midt i december en Re-eksamen som jeg heldigvis fik 7 i så det er jeg rimlig happy over, i al jydsk beskedenhed.. Det var min sidste eksamen inden mit spaciale forsvar!! uuuhhh

Så nu skal jeg bare lige have lavet mine forsøg færdig til mit speciale, så holder jeg lige et års pause med det inden jeg så skal skrive det færdig og bliver helt færdig med min uddannelse..!

Men pøj pøj til alle dem der stadig har eksamener!!

Anmeld

5. januar 2012

Giraffen

dola skriver:

Jeg havde midt i december en Re-eksamen som jeg heldigvis fik 7 i så det er jeg rimlig happy over, i al jydsk beskedenhed.. Det var min sidste eksamen inden mit spaciale forsvar!! uuuhhh

Så nu skal jeg bare lige have lavet mine forsøg færdig til mit speciale, så holder jeg lige et års pause med det inden jeg så skal skrive det færdig og bliver helt færdig med min uddannelse..!

Men pøj pøj til alle dem der stadig har eksamener!!

uha speciale-tid, jeg må sige jeg ikke misunder dig ville slet ikke ku overskue en kandidat eller et speciale lige nu, synes tre år er mere end rigeligt ad gange, så er det godt med en lille pause

Anmeld

6. januar 2012

Ems30

JA! Jeg sidder her og skriver eksamensopgave, der skal afleveres på tirsdag i næste uge (en ugeopgave) og er ved at dø over den. Kan simpelthen ikke finde en god stilling at sidde i, og døjer helt vildt med rygsmerter. Har mest af alt lyst til at ligge ned, men så kan jeg jo ikke taste. Så det er virkelig en kamp at skrive den. Men den SKAL laves og den SKAL bestås, for kan ikke overskue en re-eksamen i februar, hvor jeg har termin!

Men held og lykke med din opgave også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.