Andre der skriver eksamensopgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Giraffen

Puuuha den ynken en eksamensopgave kan medføre

Jeg afleverede bachelor opgave 15. december og det var bare lettelse at få den ud af verden når man har brugt tre måneder på den.

Men lykken er altså bare kort på Uni og nu sidder jeg med den næste, der skal afleveres 12. januar og jeg giiiiiiider bare slet slet slet ikke mere at skrive opgave...

Jeg må trøste mig med at der er barsel om tre eksamener og at lillepigen har det godt derinde i maven og lige om hjørnet er det bye bye skole i et helt år 

Er der flere derude der har brug for lige at ynke lidt over eksamener eller andre sure pligter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Giraffen skriver:

Jeg afleverede bachelor opgave 15. december og det var bare lettelse at få den ud af verden når man har brugt tre måneder på den.

Men lykken er altså bare kort på Uni og nu sidder jeg med den næste, der skal afleveres 12. januar og jeg giiiiiiider bare slet slet slet ikke mere at skrive opgave...

Jeg må trøste mig med at der er barsel om tre eksamener og at lillepigen har det godt derinde i maven og lige om hjørnet er det bye bye skole i et helt år 

Er der flere derude der har brug for lige at ynke lidt over eksamener eller andre sure pligter?

Ej hvor sjovt.. Jeg sad lige og tænkte på at oprette samme debat.. Jeg skal op i tysk på mandag.. Og syntes bare det tager livet af mig ! Nu kan vi give hinanden støtte og heppe 

Og ja sure pligter dem er der rigeligt af oven i 

Anmeld

5. januar 2012

*Sofie*

Giraffen skriver:

Vil gerne ynke lidt
Det har dog ikk noget med eksamner at gøre (endnu)

Men jeg starter på 1. skoleophold den 16. januar (er kontorelev i kommunen)
Jeg ka slet ikk overskue det. Der er over 1 times transporttid hver vej, timerne hedder 8.30- 16...og jeg er alene med min datter
Heeeldigvis er det kun en måned. Men hold da op, det blir en skodmåned

Held og lykke med din eksamensopgave

Anmeld

5. januar 2012

Giraffen

AalborgPigen skriver:

Ej hvor sjovt.. Jeg sad lige og tænkte på at oprette samme debat.. Jeg skal op i tysk på mandag.. Og syntes bare det tager livet af mig ! Nu kan vi give hinanden støtte og heppe 

Og ja sure pligter dem er der rigeligt af oven i 

puuuha tysk... er det noget enkeltfag eller? det er nu det gode ved Uni man har primært fag man selv har valgt ud fra ens interesse... men øvøvøv eksamen sucks især når man ikke er motiveret

Anmeld

5. januar 2012

Giraffen

*Sofie* skriver:

Vil gerne ynke lidt
Det har dog ikk noget med eksamner at gøre (endnu)

Men jeg starter på 1. skoleophold den 16. januar (er kontorelev i kommunen)
Jeg ka slet ikk overskue det. Der er over 1 times transporttid hver vej, timerne hedder 8.30- 16...og jeg er alene med min datter
Heeeldigvis er det kun en måned. Men hold da op, det blir en skodmåned

Held og lykke med din eksamensopgave

Det lyder også til at blive en hård måned.... godt det kun er tidsbegrænset så og mon ikke tiden flyver afsted når du først finder en rytme - man sover hvertfald godt om natten i sådanne perioder

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Giraffen skriver:

puuuha tysk... er det noget enkeltfag eller? det er nu det gode ved Uni man har primært fag man selv har valgt ud fra ens interesse... men øvøvøv eksamen sucks især når man ikke er motiveret

Det er på handelskolen,.. Jeg er færdig med den her i januar.. Går på sådan et voksenforløb.. Og jeg havde alle de andre fag jeg kunne få, udover de fag der er obligatoriske.. Så jeg kunne kun få tysk .. BUH! Og jeg er en spade til det.. Men nu må vi se.. Ja det er godt nok en af fordelene ved uni.. Der har man medbestemmelse..  

Anmeld

5. januar 2012

Giraffen

AalborgPigen skriver:

Det er på handelskolen,.. Jeg er færdig med den her i januar.. Går på sådan et voksenforløb.. Og jeg havde alle de andre fag jeg kunne få, udover de fag der er obligatoriske.. Så jeg kunne kun få tysk .. BUH! Og jeg er en spade til det.. Men nu må vi se.. Ja det er godt nok en af fordelene ved uni.. Der har man medbestemmelse..  

har faktisk været så heldig at jeg aldrig nogensinde har haft tysk vi ku vælge mellem tysk og fransk så jeg har haft fransk i stedet - synes det er sjældent man hører om dem, der elsker tysk 

men fedt med et voksentforløb så kan man måske også få nogle lidt tættere relationer til ens klasse, når de ikke er 17 ?

Anmeld

5. januar 2012

Kruse90

Hej søøde
Ja jeg gør også. Jeg skal til mundtlig engelsk eksamen på torsdag d. 12
Jeg hader det sprog. Er elendig til det.
Jeg skal bare bestå, det er bare mit mål

Held og lykke med din opgave og til alle jer andre der skriver opgave

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Giraffen skriver:

har faktisk været så heldig at jeg aldrig nogensinde har haft tysk vi ku vælge mellem tysk og fransk så jeg har haft fransk i stedet - synes det er sjældent man hører om dem, der elsker tysk 

men fedt med et voksentforløb så kan man måske også få nogle lidt tættere relationer til ens klasse, når de ikke er 17 ?

Amen jeg HADER tysk!! og skal endda lave 6 hele opgaver.. Hvor jeg højst kommer op i 2,,, Ja det betyder meget at dem i min klasse er "ældre" specielt når jeg selv er 22. Og har en uddannelse i forvejen ... 

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

Giraffen skriver:

Jaaaaaaaaah! Sæt mig på ynke-holdet. Laver også sidste eksamensopgave og skal op næste torsdag den 12. Giiiiiiiiiiiider ikke mere nu. Så ynk ynk ynk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.