Vacc. mod influenza mens man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

MissBee

Hvad er jeres holdning til dette?

Jeg så igår a gravide kan få gratis influenza vacc. indtil 31 marts og je er syg hele tiden så jeg overvejer det meget meen som med alt er der jo en risiko ved en vacc. Ville i gøre det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

AndreasMor84

Ja det ville jeg.. nåede det ikke selv da jeg var gravid..

Anmeld

5. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Jeg så igår a gravide kan få gratis influenza vacc. indtil 31 marts og je er syg hele tiden så jeg overvejer det meget meen som med alt er der jo en risiko ved en vacc. Ville i gøre det??

jeg blev anbefalet det af min læge.. og der er intet i den eller noget som er skadeligt for barnet, for så ville man jo ikke tilbyde gravide at få den.. min læge sagde at den har den fordel, at barnet er dækket ind mod influenza de første 5-6 mrd af dets liv..

jeg fik den i november og har faks ikke været syg siden..

Anmeld

5. januar 2012

MissBee

MissTas skriver:

jeg blev anbefalet det af min læge.. og der er intet i den eller noget som er skadeligt for barnet, for så ville man jo ikke tilbyde gravide at få den.. min læge sagde at den har den fordel, at barnet er dækket ind mod influenza de første 5-6 mrd af dets liv..

jeg fik den i november og har faks ikke været syg siden..

Det lyder da rigtig positivt!

Anmeld

5. januar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Det lyder da rigtig positivt!

jaa.. min læge ville hvert fald ikke fraråde den på nogen måde .. jeg har været godt tilfreds hvert fald

Anmeld

5. januar 2012

S.Maria

Jeg ville ikke have da jeg var gravid. Tænkte at man ikke ved om det kan skade på sigt, så jeg havde ikke lyst til det og følte mig ikke tryg ved det. Nu har vi jo også lige hørt om et par stykker der er blevet syge efterfølgende af at have fået svineinfluenza vaccine. Selvom det ikke er så mange endnu der er registreret så er der jo nogle der er blevet syge af det. 

Anmeld

5. januar 2012

MissBee

S.Maria skriver:

Jeg ville ikke have da jeg var gravid. Tænkte at man ikke ved om det kan skade på sigt, så jeg havde ikke lyst til det og følte mig ikke tryg ved det. Nu har vi jo også lige hørt om et par stykker der er blevet syge efterfølgende af at have fået svineinfluenza vaccine. Selvom det ikke er så mange endnu der er registreret så er der jo nogle der er blevet syge af det. 

Ja jeg har også hørt de samme ting om svineinfluenza og også derfor jeg blev i tvivl men igen en alm influenza vacc. har jo ikke de samme indholdsstoffer....

Anmeld

5. januar 2012

4xGreve

MissBee skriver:

Jeg har gjort det og fortryder det ikke!

Anmeld

5. januar 2012

Janni.

Jeg fik vaccinen da jeg var gravid. Var ikke syg under min graviditet på noget tidspunkt. 

Og Silas var sund og rask da han meldte sin ankomst. 

Anmeld

5. januar 2012

MissBee

Det lyder godt for jeg gør det i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.