Hvem kontakter man...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Rockertand

duddi. skriver:

Jeg vil modsat Smølfine sige, at det er en rigtig god ide at få det til at køre via kommunen. Så får du også automatisk de stigninger der kommer hver år. Det behøver ikke være pga konflikter at man får lavet sådan en ordning. Det er jo også nemmere for ham, da penge så i stedet bliver trukket fra hans løn og han ikke selv skal sørge for en overførsel.

Som der er blevet nævnt, så skal du have ne resolution fra statsforvaltningen. Den tager du med på kommunen og så køre det derfra.

Host - host, jeg vil da liiiige indskyde, at vi PBS-betaler til kommunen hver måned, og så overfører kommunen til ekskonen, så min mand bliver altså ikke "trukket i løn", men betaler det som alle andre udgifter. Såvidt jeg har læst, er det skyldnere, der trækkes i lønnen, lige så vel som restancer tilbageholdes, hvis man skal have skattepenge tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

betski

Rockertand skriver:

Host - host, jeg vil da liiiige indskyde, at vi PBS-betaler til kommunen hver måned, og så overfører kommunen til ekskonen, så min mand bliver altså ikke "trukket i løn", men betaler det som alle andre udgifter. Såvidt jeg har læst, er det skyldnere, der trækkes i lønnen, lige så vel som restancer tilbageholdes, hvis man skal have skattepenge tilbage.

Okay sorry, troede rent faktisk at det var sådan det fungerede for alle. Ked af at jeg fejl informerer Men ja som du kan regne ud, så ville min datter far ikke betale og var derfor i restance.

Anmeld

5. januar 2012

Chr-Hei

*Sofie* skriver:

Har været omkring den tanke.
Det har kørt rigtig fint med betaling de sidste to år...men denne måned har jeg ikk fået dem.
Min tanke var at få ham til at stoppe sin overførsel, og lade det overgå til kommunen/statsforvaltningen.
For hvis der er noget der kan skabe splid i et ellers godt fungerende samarbejde, så er det penge. Og det gider jeg bare ikk.

Nej problemet ligger bare i at kommunen kun tager over hvis han slet ikke gider betale.. Vi fik at vide derinde fra at der skulle gå nogle mdr uden betaling før de ville tage sig af det.. Hvis man kan få dem til betale selv skal man det.. De vil helst ikke blande sig. Total dårlig holdning..

Vi skulle presse dem meget for få dem til betale

Anmeld

5. januar 2012

*Sofie*

Chr-Hei skriver:

Nej problemet ligger bare i at kommunen kun tager over hvis han slet ikke gider betale.. Vi fik at vide derinde fra at der skulle gå nogle mdr uden betaling før de ville tage sig af det.. Hvis man kan få dem til betale selv skal man det.. De vil helst ikke blande sig. Total dårlig holdning..

Vi skulle presse dem meget for få dem til betale

Typisk...Det undrer mig egentlig ikk en gang

Anmeld

5. januar 2012

Chr-Hei

*Sofie* skriver:

Typisk...Det undrer mig egentlig ikk en gang

Nej men det kan bare være så mega frusterende... MEn har du prøvet at kontakte ham?

Anmeld

5. januar 2012

*Sofie*

Chr-Hei skriver:

Nej men det kan bare være så mega frusterende... MEn har du prøvet at kontakte ham?

Ja, har snakket med ham og det ska nok komme i orden

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

*Sofie* skriver:

Har været omkring den tanke.
Det har kørt rigtig fint med betaling de sidste to år...men denne måned har jeg ikk fået dem.
Min tanke var at få ham til at stoppe sin overførsel, og lade det overgå til kommunen/statsforvaltningen.
For hvis der er noget der kan skabe splid i et ellers godt fungerende samarbejde, så er det penge. Og det gider jeg bare ikk.

Vi er hos os blevet enige om, at det hele skal køre via kommunen, hvilket fungerer upåklageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.