kitty skriver:
Så var jeg her igen. Hverdagen og ugerne drøner forbi, når man går på barsel.
I må da bare lave en lækkerlas mere - men det passer måske ikke så godt med specialeuddannelsen?
Jeg forsvarede BA 4 dage før jeg fødte, så jeg har mit gyldne firkløver liggende og skal til at søge job. Jeg håber virkelig der er et eller andet til mig, når jeg kommer ud i den virkelige verden igen. Boas er skrevet op til DP 1. maj, så.... Det banker på 
Jamen så stort tillykke og velkommen i rækkerne
Altid godt med friske nye folk
Det med job skal nok gå, om end ikke andet kan man jo starte som vikar / i et vikariat og så tage den derfra. Det er også godt at få lidt erfaring forskellige steder fra...Ellers må I jo begynde at lave en lillebebs mere
Altså sådan lidt uofficielt er vi gået i gang
Magter bare ikke at gøre det officielt, så er det ligesom der er et vist pres for at præstere
Mine veninder ved det og et par stykker på arbejde, men HELT officielt er jeg jo bare en pisse-seriøs kursist i gang med uddannelsen he he... Men mon ikke også jeg når at blive færdig inden jeg smutter på barsel næste gang. Skal aflevere hovedopgaven til jul 2012 og er så officielt færdig 1.feb 2013.
NYD nu de sidste måneder du har ham hjemme, det er bare så hyggeligt, eller det syntes jeg da. Og nøj hvor jeg så også nød at få nogle formiddage for mig selv, da han kom i dagpleje. Og kolleger! Og faglige udfordringer! Jeg er nok ikke skabt til at gå hjemme

Anmeld