Så blev krølfisen 6 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

klmf

Suk hjerte, brist dog ej....

Han er da godt nok for lækker. Nu rasler æggestokkene da (igen) for at lave en lillebror eller -søster til Oliver! Dorthemus' Runa har samme effekt på mig Det bliver vist ikke ved med at gå...

Nu kan jeg jo ikke huske om du blev færdig med studiet eller om du skal tilbage til BA'en??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Lotus86

Hov - der er da vidst en opdatering der er gået forbi min næse

Hold nu op hvor er han bare skøn, han må da kunne charmere alle med det smil

Dejligt at høre at i har de godt, håber i er kommet godt igennem jul og nytår

Stort knus

Anmeld

10. januar 2012

Sofia

Han er virkelig en køn dreng søde Kitty

Anmeld

14. januar 2012

otlitrom

lotchen skriver:

Suk hjerte, brist dog ej....

Han er da godt nok for lækker. Nu rasler æggestokkene da (igen) for at lave en lillebror eller -søster til Oliver! Dorthemus' Runa har samme effekt på mig Det bliver vist ikke ved med at gå...

Nu kan jeg jo ikke huske om du blev færdig med studiet eller om du skal tilbage til BA'en??

Så var jeg her igen. Hverdagen og ugerne drøner forbi, når man går på barsel.

I må da bare lave en lækkerlas mere - men det passer måske ikke så godt med specialeuddannelsen?

Jeg forsvarede BA 4 dage før jeg fødte, så jeg har mit gyldne firkløver liggende og skal til at søge job. Jeg håber virkelig der er et eller andet til mig, når jeg kommer ud i den virkelige verden igen. Boas er skrevet op til DP 1. maj, så.... Det banker på

Anmeld

14. januar 2012

otlitrom

Lotus86 skriver:

Hov - der er da vidst en opdatering der er gået forbi min næse

Hold nu op hvor er han bare skøn, han må da kunne charmere alle med det smil

Dejligt at høre at i har de godt, håber i er kommet godt igennem jul og nytår

Stort knus

Ja, det går ok med at charme Jeg skal ikke tag ogdle mens pensionisterne er det om formiddagen, så kommer vi aldrig hjem, hihi

Vi kom godt gennem jul og nytår, han er stadig en eksemolarisk dreng. Det er valdemar vist også, ikke?

Knus fra os til jer!

Anmeld

14. januar 2012

otlitrom

Sofia skriver:

Han er virkelig en køn dreng søde Kitty

Tusind tak, søde Sofia!!

Anmeld

14. januar 2012

otlitrom

Kruse90 skriver:

Han er da bare for lækker den lille knægt Årrrh altså.

Og søde Kitty, du stråler jo som altid

Tak søde! Nu er der ikke sååå mange uger til vi får Jeres guldgryn at se, det glæder jeg mig virkelig meget til!

Håber det stadig går rigtig godt med det hele, det er et virkelig smukt profilbilede du har på!

Anmeld

14. januar 2012

otlitrom

linefun skriver:

Tillykke Boas' halve år. Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af... Synes nogle gange det er svært at følge med

Han er en rigtig charme-krølfis, du må være meget stolt

Svært at følge med - ja det siger du ikke! Er vi ikke i oktober? Tiden flyver, og jeg får knapt logget på herinde, der er så meget andet tiden bruges på.. Og lige rundt om hjørnet venter hverdagen.. *gisp*

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

kitty skriver:

Hvor er det sidste halve år lige blevet af? Jeg synes da blot det er et par døgn siden jeg fødte en dejlig dreng en tordenvejrsnat. Men næh nej

Nu er jeg mor til en rullende, glad dreng, der har charmekort på hånden i stor stil.. Og jeg elsker ham over alt i verden! Jeg der troede jeg aldrig skulle blive mor, er mor til den dejligste lille dreng. Vi har det rigtig godt, og han er nem og smilende..

Til 5 mdrs kontrol var han 68 og vejede 8 kg - jeg nægter at tro det stadig passer

*suk* den kærlighed!

Lige et par billeder fra julen

han er bare sååååå skøn...

Anmeld

14. januar 2012

klmf

kitty skriver:

Så var jeg her igen. Hverdagen og ugerne drøner forbi, når man går på barsel.

I må da bare lave en lækkerlas mere - men det passer måske ikke så godt med specialeuddannelsen?

Jeg forsvarede BA 4 dage før jeg fødte, så jeg har mit gyldne firkløver liggende og skal til at søge job. Jeg håber virkelig der er et eller andet til mig, når jeg kommer ud i den virkelige verden igen. Boas er skrevet op til DP 1. maj, så.... Det banker på

Jamen så stort tillykke og velkommen i rækkerne Altid godt med friske nye folk

Det med job skal nok gå, om end ikke andet kan man jo starte som vikar / i et vikariat og så tage den derfra. Det er også godt at få lidt erfaring forskellige steder fra...Ellers må I jo begynde at lave en lillebebs mere

Altså sådan lidt uofficielt er vi gået i gang Magter bare ikke at gøre det officielt, så er det ligesom der er et vist pres for at præstere Mine veninder ved det og et par stykker på arbejde, men HELT officielt er jeg jo bare en pisse-seriøs kursist i gang med uddannelsen he he... Men mon ikke også jeg når at blive færdig inden jeg smutter på barsel næste gang. Skal aflevere hovedopgaven til jul 2012 og er så officielt færdig 1.feb 2013.

NYD nu de sidste måneder du har ham hjemme, det er bare så hyggeligt, eller det syntes jeg da. Og nøj hvor jeg så også nød at få nogle formiddage for mig selv, da han kom i dagpleje. Og kolleger! Og faglige udfordringer! Jeg er nok ikke skabt til at gå hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.