Så blev krølfisen 6 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

otlitrom

Chalala85 skriver:

Sikken en charmebøf han er Og hold op hvor går tiden stærkt

Ja, tiden flyver. Jeg synes kun lige du har skrevet du er gravid, men nu er der da ikke såååå længe igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

otlitrom

HeidiØ skriver:

Årrrh altså, hvor er han sød!!

taaaark!

Anmeld

5. januar 2012

otlitrom

Nessie skriver:

Og det betyder rigtig meget, og gør det også lidt nemmere at holde det "skjult" for alle andre

Foreløbig er det kun mine forældre og vores chefer der ved det, ingen andre har fået noget at vide, og ingen har endnu opdaget at jeg tager næsespray og nu er blevet "stikker"
Er lidt spændt på hvornår nogen opdager det

Nej, det forstår jeg godt. Jeg håber også vi kan holde det lidt mere hemmeligt, når vi skal igang med nummer to.. Men det kommer altså liiige til at vare lidt endnu

Jeg håber du skriver at snifferiet og stikkeriet bærer frugt. Det vil være så dejligt for Jer!!

Anmeld

5. januar 2012

Malene76

kitty skriver:

Taaark Nu er det snart Jeres tur. I må være spændte!!

Ja det er helt vildt....  Vi glæder os og er ved at være ret utålmodig!! Men her må man vist bare vente til tid er, det er jo en af de ting man ligesom ikke har den store kontrol over.

KH Malene

Anmeld

5. januar 2012

Chalala85

kitty skriver:

Ja, tiden flyver. Jeg synes kun lige du har skrevet du er gravid, men nu er der da ikke såååå længe igen.

Ja det går bare så stærkt Nej små 8 uger Det er vildt hihi

Anmeld

5. januar 2012

Nessie

kitty skriver:

Nej, det forstår jeg godt. Jeg håber også vi kan holde det lidt mere hemmeligt, når vi skal igang med nummer to.. Men det kommer altså liiige til at vare lidt endnu

Jeg håber du skriver at snifferiet og stikkeriet bærer frugt. Det vil være så dejligt for Jer!!

He he, da Daniel var 1 år prøvede vi med vores fryseæg

Jeg håber virkelig at jeg kan lave en gravid tråd om en 4 ugers tid Selvom jeg ved at jeg vil være sk*** nervøs for at abortere igen

Anmeld

5. januar 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

Tak søde. Håber du har det godt, og at der snart er bonus. Tænker tit på Jer!

Tak søde, men det varer lidt.. Vi har holdt en lang pause, da jeg skal opereres om 14 dage for galdesten og er ret syg.. Så jeg skal lige være rask igen..

Men det er en glæde, at se jer der har været igennem møllen, i jeres roller som forældre og nyde de skønne billeder, af  jeres børn og lade håbet leve..

Skøn update fra dig!!!

Anmeld

6. januar 2012

Kruse90

Han er da bare for lækker den lille knægt Årrrh altså.

Og søde Kitty, du stråler jo som altid

Anmeld

6. januar 2012

linefun

Tillykke Boas' halve år. Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af... Synes nogle gange det er svært at følge med

Han er en rigtig charme-krølfis, du må være meget stolt

Anmeld

6. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

nåh han er sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.