autostol- hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

tweety2060

Hej alle skønne baby.dk brugere og godt nytår.
Jeg har brug for jeres erfaring med autostole.... Jeg tænker på den der hedder 9-18kg. Kunne godt tænke mig at høre hvilken I har, hvorfor og ca pris....er der fx ISOfix el ekstra hovedstøtte??. Er Helt lost... Den skal bruges i firmabilen, så det er ikke hver dag den skal bruges-ikke at det har betydning for sikkerheder for den SKAL være i orden.
Håber I vil være behjælpelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

An&Jo

tweety2060 skriver:

Hej alle skønne baby.dk brugere og godt nytår.
Jeg har brug for jeres erfaring med autostole.... Jeg tænker på den der hedder 9-18kg. Kunne godt tænke mig at høre hvilken I har, hvorfor og ca pris....er der fx ISOfix el ekstra hovedstøtte??. Er Helt lost... Den skal bruges i firmabilen, så det er ikke hver dag den skal bruges-ikke at det har betydning for sikkerheder for den SKAL være i orden.
Håber I vil være behjælpelige

jeg har en rømer king plus til min søn med ekstra nakkestøtte, og den er virkelig super synes jeg..

det er en 9-18 kg, den er uden isofix, men min søn sidder bare så godt i den..

Anmeld

5. januar 2012

tweety2060

An&Jo skriver:

jeg har en rømer king plus til min søn med ekstra nakkestøtte, og den er virkelig super synes jeg..

det er en 9-18 kg, den er uden isofix, men min søn sidder bare så godt i den..

Den har jeg faktisk haft
i tankerne.... Og især da den har den ekstra hovedstøtte, det Syntes jeg jo er en ekstra sikkerhed. Kan du husk en pris på den?

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

tweety2060 skriver:

Den har jeg faktisk haft
i tankerne.... Og især da den har den ekstra hovedstøtte, det Syntes jeg jo er en ekstra sikkerhed. Kan du husk en pris på den?

jeg købte den faktisk i bilka fordi de havde tilbud på den og jeg gav 1800kr ca.. men mener den koster omkring 2200 kr

Anmeld

5. januar 2012

Fam. Madsen

vi har recardo til begge børn her hjemme 9-36 kg. og er super glade for dem 

Anmeld

5. januar 2012

Karina84

http://www.fdm.dk/autostole/cybex-pallas-fix

Vi har lige købt denne (dog i almindelig sort) og er super glade for den! Den passer fint i vores lille bil, er nem at spænde fast og ungen siger slet ikke noget til puden foran (som kan tages af når han vejer 15kg og er godkendt op til 18kg) 

Anmeld

5. januar 2012

tweety2060

Fam. Madsen skriver:

vi har recardo til begge børn her hjemme 9-36 kg. og er super glade for dem 

Er den ikke stor når det skal dække over så mange kg? Har en lille pige så ville nok være bange for hun 'drukner' i en der dækker over de kg...

Anmeld

5. januar 2012

Fam. Madsen

tweety2060 skriver:

Er den ikke stor når det skal dække over så mange kg? Har en lille pige så ville nok være bange for hun 'drukner' i en der dækker over de kg...

det synes jeg ikke den er.. jeg har en lille dreng på 3½ år som kun vejer 12.5 kg og han bliver ikke væk i den  han kom over i den da han kune vejet 8 kg fordi han var for lang til den anden stol. vi er super glade for den. men også fordi vi ikke skal tænke på at vi skal ud og købe en mere engang

Anmeld

6. januar 2012

Autostol.dk

Hej, Vi har en Maxi Così Pearl og en Römer Duo Plus og er glade for begge stole. De koster omkring 1200-1300 kr i England inkl fragt.

Det gode ved Duo plus er, at den både virker med isofix og bilens 3-punktsele. På den måde står man aldrig uden en autostol, der ikke kan monteres, hvis man fx har en låne bil fra værkstedet ol.

Har i isofix i bilen?

For isofix stole klare sig oftest bedst i test og er således at fortrække.

Du kan læse mere om isofix her http://www.autostol.dk/isofix-og-sele-montering/isofix/

King Plus koster omkring de 1500 kr i Tyskland inkl fragt.

Hvis det har interesse, vil jeg på mandag finde 4-5 autostole, som jeg synes du bør tjekke. Vil grave lidt i de forskellige tests og finde de bedste stole frem til dig.

(er nemlig ikke lige ved min computer nu)

God weekend

Anmeld

6. januar 2012

MortilCilas

Jeg har lige købt en Maxi Cosi Axis vidst, super god stol, og købte den for 2024kr i babysam, den kan dreje hvis man har en 5dørs bil, så man ikke vrider i ryggen, hovedstøtte inden i. Super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.