Absolute must haves??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Holbæktrunten

Mette. skriver:

Tusind tak.

Jeps, det er et wallstickers træ. Der hvor jeg købte det kan det ikke fåes mere, men det kan blandt andet købes her:  http://www.almaogjacob.dk/shop/room-mates-stort-1139p.html

Du kan sagtens pille det ned, vi har haft det nede og sat på bagepapir da vi skulle flytte, så der hvor det sidder nu er anden gang. Det river ikke i tapet eller ødelægger på andre måder.

Og brug endelig ideen, det er virkelig mange timers leg værd for de små. 

Super - tusind tak!

Fandt lige træet på tilbud til 449 på sundleg.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

FamilenStorm

norenberg skriver:

de her cars møbler er bare total must have....har både pengene og pladsen til dem....men desværre kan de kun købes i england og usa og har tigget alle firmaer om at sende mig dem....men fået nej hver gang øv øv øv

Aner ikke hv or dyrt det bliver at sende og om det bliver for besværligt.. Men vi har nogle brugere herinde, som bor i england.. Kan ske de vil hjælpe dig med at sende? Har selv fået hjælp fra en af dem ;D

Anmeld

5. januar 2012

132319

Jeg er meget godt tilfreds med mine ungers værelse som det er nu -Dog ville det være lækkert med et til hver En Kiliseng til min datter står højest på ønskesedlen og jeg regner med at få råd til en til efteråret

Anmeld

5. januar 2012

sabrina89

Den lykkelige skriver:

Jeg må altså svare det samme.. her har vi også lavet et pudehjørne.. og hun ELSKER det
Derudover vores avent flaske sterilisator  ellers ved jeg ikke lige...

Lige et sidespring Passer alle sutteflasker til avent sterilisator?

Anmeld

5. januar 2012

Den lykkelige

sabrina89 skriver:

Lige et sidespring Passer alle sutteflasker til avent sterilisator?

Ja hvis de ikke er for høje så låget ikke kan lukkes

Anmeld

5. januar 2012

Den lykkelige

Frk. Himmelblå skriver:

Hvor er det bare sødt.... Jeg kan godt se, at et pudehjørne er et  must have. 

Tak.. ja hvis man har pladsen skal man helt sikkert lave det.. min datter er 10 mr nu og hun elsker at tumle rundt i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.