Absolute must haves??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

norenberg

Frk. Himmelblå skriver:

øv for den... Du må have din egen flyver og afsted 

ja jeg spurgte godt nok manden om vi ikke skulle tage en lille tur på et par dage med englands færgen og så køre i land og handle lidt....men han kiggede på mig og lignede en der tænkte skøre kælling....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mette.

Frk. Himmelblå skriver:

Du har været i Stof og Stil? 

Er vild med puderne. Og patch work-tæppet. 

Tak.

Ja, blandt andet stof&stil, og stof andre steder fra. Dog er puderne skiftet ud nu, til en matchende sengerand jeg har syet efterfølgende.. Men madrassen er den samme og tæppet.

Anmeld

4. januar 2012

Miss Church

Mette. skriver:

Jeg har lavet et pudehjørne til min datter - det er blevet et kæmpe hit og bruges mange gange dagligt.

Du får lige et billede til inspiration. 

HOLD OP HVOR SER DET BARE GODT UD!! 

Jeg er helt vild med det! Det ligner jo noget fra et boligblad  
Den ide kunne jeg godt finde på at genbruge en dag  

Anmeld

4. januar 2012

Frk. Himmelblå

norenberg skriver:

ja jeg spurgte godt nok manden om vi ikke skulle tage en lille tur på et par dage med englands færgen og så køre i land og handle lidt....men han kiggede på mig og lignede en der tænkte skøre kælling....

LOL! 

Anmeld

5. januar 2012

Mette.

Miss Church skriver:

HOLD OP HVOR SER DET BARE GODT UD!! 

Jeg er helt vild med det! Det ligner jo noget fra et boligblad  
Den ide kunne jeg godt finde på at genbruge en dag  

Tusind tak for roserne.

Du er velkommen til at bruge ideen - det er en kæmpe hit, både til at tumle i, tage en lille lur og læse bøger. Madrassen er skåret og købt i skumhuset i Århus, der kan man få lige de former og mål man ønsker, det er ret smart.

Anmeld

5. januar 2012

Sofia

Det må også blive steralisatoren for mit vedkommen! Og en Brio hun med dut på halen, den eeeelsker han og kan underholde i lang tid!

Anmeld

5. januar 2012

Maja88

hvis jeg helt selv skulle bestemme og ikke tænke på penge og plads.. så ville jeg have ALLE Bobles tumledyr...de store.......

en sansegynge..

et mini snoezel

Anmeld

5. januar 2012

Holbæktrunten

Mette. skriver:

Jeg har lavet et pudehjørne til min datter - det er blevet et kæmpe hit og bruges mange gange dagligt.

Du får lige et billede til inspiration. 

Hvor fint 

Er det en wallsticker der er på væggen? I så fald, hvor har du købt den, og er sådan nogle til at pille af igen, hvis man bliver træt af dem?

Men super fed ide, sådan et hjørne skal min knægt også have 

Anmeld

5. januar 2012

Mette.

Hvor fint 

Er det en wallsticker der er på væggen? I så fald, hvor har du købt den, og er sådan nogle til at pille af igen, hvis man bliver træt af dem?

Men super fed ide, sådan et hjørne skal min knægt også have 

Tusind tak.

Jeps, det er et wallstickers træ. Der hvor jeg købte det kan det ikke fåes mere, men det kan blandt andet købes her:  http://www.almaogjacob.dk/shop/room-mates-stort-1139p.html

Du kan sagtens pille det ned, vi har haft det nede og sat på bagepapir da vi skulle flytte, så der hvor det sidder nu er anden gang. Det river ikke i tapet eller ødelægger på andre måder.

Og brug endelig ideen, det er virkelig mange timers leg værd for de små. 

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Jeg vil også sige pudehjørne .. Det har vi også , og vi bruger det bare SÅ meget !!

Da hun var helt lille var det uundværlige en damp-ting til flasker og legetæppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.